تجربه ۳ دوره ریاست مجلس انگیزه‌ای برای حضور دوباره در بهارستان را کم رنگ کرده است و شاید اگر لاریجانی بازگشتی داشته باشد او را در میدان انتخابات ریاست جمهوری مشاهده کنیم. ? باتوجه به این موضوع اما طیف موسوم به لاریجانی که از نمایندگان ادوار مجلس تشکیل شده است تلاش می‌کنند تا بتوانند در […]

تجربه ۳ دوره ریاست مجلس انگیزه‌ای برای حضور دوباره در بهارستان را کم رنگ کرده است و شاید اگر لاریجانی بازگشتی داشته باشد او را در میدان انتخابات ریاست جمهوری مشاهده کنیم.

? باتوجه به این موضوع اما طیف موسوم به لاریجانی که از نمایندگان ادوار مجلس تشکیل شده است تلاش می‌کنند تا بتوانند در کنار سایر جریان‌های غیراصولگرا اقلیتی را در مجلس دوازدهم تشکیل دهند که باتوجه به روند بررسی صلاحیت‌ها با اما و اگر روبه‌رو شده‌اند زیرا در خبرها آماده است بسیاری از چهره‌های نزدیک به لاریجانی با گزینه عدم تایید صلاحیت روبه‌رو شده‌اند.

حقیقت‌پور، مشاور لاریجانی، با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی لاریجانی می‌گوید: علائمی از اینکه آقای لاریجانی قصد داشته باشد که لیست بدهد ملاحظه نمی‌کنیم. آقای لاریجانی تلاش می‌کند تا به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گرم کردن انتخابات و رسیدن به مشارکت حداکثری است. لذا ایشان به اهالی سیاسی که ارتباط دارد پیشنهاد داده است که بیایید و فضای انتخاباتی را گرم کنید. ولی اینکه دکتر لاریجانی بخواهد لیست بدهد چیزی مشاهده نکردیم.

  • منبع خبر : عصر فوری