نصیربوشهر – سیدرضا حسینی: عده زیادی از مردم عادت دارند که در زندگی از کالاها و غذاهای لوکس استفاده نمایند.در گذشته به علت بالابودن قیمت این نوع کالاها، مردم قادر به خوردن  این اغذیه ها نبودند. با تلاش و کوشش متخصصان اقتصادی کشور از این به بعد همه مردم خواهند توانست از مواد غذایی لوکس […]

نصیربوشهر – سیدرضا حسینی:

عده زیادی از مردم عادت دارند که در زندگی از کالاها و غذاهای لوکس استفاده نمایند.در گذشته به علت

بالابودن قیمت این نوع کالاها، مردم قادر به خوردن  این اغذیه ها نبودند. با تلاش و کوشش متخصصان اقتصادی کشور از این به بعد همه مردم خواهند توانست از مواد غذایی لوکس استفاده نمایند .امروز ما نمونه هایی از  این نوع غذاهای  به شما معرفی می نماییم .

ممکن است در عمرتان حتی یکبار این مواد غذایی نخورده باشید.

تخم مرغ:این ماده غذایی قبلا جزء کالاهای دست هزارم به شمار می رفت  با برنامه ریزهای کارشناسان اقتصادی کشور، تخم مرغ در ردیف اغذیه های لوکس قرار گرفته است.اگر موفق به خوردن یک دانه از آن شدید مسئولان را دعا کنید.

سیب زمینی:مسایل سیاسی در بالا وپایین رفتن قیمت سیب زمینی تاثیر فراوان دارد در موقع

انتخابات این ماده غذایی بطور رایگان بین مردم تقسیم می شود.امروز با تدابیر اندیشه شده ،سیب زمینی توانسته با جهشی بسیار سریع جای خود را در بین غذاهای لوکس باز کند.

گوجه فرنگی :این ماده غذایی همانطور که از اسمش پیداست غرب زده می باشد پس احتیاط واجب آن است که آنرا میل نفرمایید.

پیاز:این متریال غذای لوکس، جدیدا اهمیت دارویی پیدا کرده و در داروخانه ها با ارائه نسخه پزشک توزیع می گردد.اگر می خواهید جزء افراد کلاس بالا باشید با ولع زیاد آنرا میل فرمایید.

عدس:قبلا بصورت کیلویی مورد استفاده قرار می گرفت.اما با توجه به پیشرفت کشور از این

به بعدمردم باید عدس را بصورت دانه ای مصرف نمایند.

بادمجان:هیچ ماده غذایی به پای بادمجان نمی رسد.بسیاری از مردم با این غذا عکس نستالوژی می گیرند.

تحقیقات باستان شناسی نشان می دهد که گوشت،ماهی ،مرغ و برنج زمانی جزءمواد غذایی مردم بوده است. بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی ،فرد سی ساله ای در کنگان ادعا نموده در دوره کودکی خود یکبار مرغ و برنج خورده است.خبرگزاریهای معتبر صحت خبر را تایید  ننموده اند.

سید رضا حسینی، بندر کنگان، دوم مرداد ۱۴۰۱

  • منبع خبر : نصیر بوشهر