محمودزاده نائب رئیس کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه در دوره وزارت اوجی وزیر نفت یک متر گاز رسانی انجام نشد، گفت: گاز رسانی به شهرها و روستاهای مناطق محروم در گذشته بهتر بود. متاسفانه وزیر نفت و شرکت‌های زیر مجموعه از جمله شرکت گاز، در گاز رسانی به مناطق محروم و روستاها تعلل دارند. […]

 

محمودزاده نائب رئیس کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه در دوره وزارت اوجی وزیر نفت یک متر گاز رسانی انجام نشد، گفت: گاز رسانی به شهرها و روستاهای مناطق محروم در گذشته بهتر بود. متاسفانه وزیر نفت و شرکت‌های زیر مجموعه از جمله شرکت گاز، در گاز رسانی به مناطق محروم و روستاها تعلل دارند.

 

?یکی از مشکلات اصلی تعلل در گازرسانی به مناطق محروم و روستاها، بروکراسی اداری است. در حال حاضر بسیاری از روستاهای مناطق محروم در استان‌های مختلف فاقد گاز می باشند در صورتی که فعالیت گازرسانی در گذشته بیشتر بوده است.

 

?روستاهای با جمعیت زیاد هنوز در انتظار یک متر لوله گاز هستند؛ در برخی از شهرهای مناطق محروم از جمله در استان سیستان و بلوچستان هنوز یک متر گاز لوله کشی گاز انجام نشده است.‌ همچنین در غرب کشور نیز برخی از مناطق یک متر لوله کشی گاز انجام شده است.

 

?در همین زمینه در صحن مجلس به وزیر نفت تذکر دادم؛ اگر وزیر به انتقادات و تذکرات نمایندگان توجه نکند ما از ابزارهای نظارتی همچون استیضاح استفاده خواهیم کرد.

  • منبع خبر : عصر مجلس