* اصولگرایانی که کوچکترین انتقاد از مدیران استانی را بر نمی تابند و با بی صداقتی تمام دیگران را متهم می کنند **

*کورهای که سوراخ دعا را گم کرده اند *

 

* اصولگرایانی که کوچکترین انتقاد از مدیران استانی را بر نمی تابند و با بی صداقتی تمام دیگران را متهم می کنند **

?این روزها برخی از اصولگرایان به دلیل ضعف عملکرد دولت در اقتصاد به خصوص گرانی ها و تورم فراینده و همچنین ناکامی در وعده های داده شده در مسکن و ایجاد شغل و کاهش تورم ، سراسیمه ، پریشان و سردرگم ، هر گونه نقد و انتقادی از سوی رسانه ها علیه مدیران دولت را با تهمت و افترا و بی صداقتی پاسخ می دهند .
?بعضی از اصولگرایان برای اینکه کسی نتواند از دولت رئیسی انتقاد کند و راه هرگونه نقد و انتقادی سد کنند مدعی اند چون شما از مدیران دولت روحانی انتقاد نکرده ای و ساکت بوده ای حق انتقاد کردن از دولت رئیسی را ندارید
?برخی از اصولگرایان، منتقدین دولت رئیسی را به دلیل سکوت در دولت روحانی لال می دانند غافل از اینکه حضرات کور تشریف دارند ، نقد و انتقادهای بسیار زیاد نصیر بوشهر و اصلاح طلبان از استاندارها و مدیران دولت روحانی در استان را ندیده اند یا خود را به ندیدن می زنند.
? گویا حضرات در ۸ سال دولت روحانی در استان بوشهر تشریف نداشتند و انتقادهای صریح و جدی نصیر بوشهر در خصوص دولتمردان روحانی در استان را ندیده اند ، توصیه می شود با یک جستجوی کوتاه در سایت اینترنتی نصیر و همچنین نشریه نصیر بوشهر و سایت های اصلاح‌طلبان ، حجم گسترده نقد و انتقاد از مدیران ارشد دولت روحانی در استان را مشاهده کنند.

?اصولگرایان در زمان۸ساله دولت روحانی انواع و اقسام تهمت ها و توهین ها و تهدید ها علیه شخص روحانی و وزیرانش در روزنامه ها ، نشریات ، منابر و مجامع سرازیر می کردند و امروز از هر گونه نقد و انتقادی و یا مطالبه به حقی براشفته می شوند و سیلی از اتهامات روانه می کنند،

?به جای تهمت و توهین و افترا به دیگران لطفا پاسخگو ی عملکرد دولت خود باشند
?مگر نصیر بوشهر چه گفته بود که موجب آشفتگی حضرات شده ؟!
نصیر بوشهر به مناسبت روز خبرنگار از مسئولین استان و فرمانداران و مدیران کل خواسته بود پاسخگویی عملکردشان باشند و مشکلاتی که از طرف مردم مطرح می شود پاسخ گویند .
?بنظر می رسد این مطالبه به حق مردم(پاسخگویی به مردم و رسانه ها ) موجب ناراحتی حضرات شده گویا پاسخگویی مدیران کل و فرمانداران به مذاقشان خوش نیامده است و وکیل آنها شده اند .
?”شبه رسانه های که در طی ۸ سال دولت روحانی بصورت پیدا و پنهان اطراف مدیران دولت قبل در استان پرسه میزدند، اکنون در حوزه رسانه کاسه داغتر از آش شده اند!”
?حضرات بدانند نصیر بوشهر از تهمت ها و توهین های شما هراسی ندارد . همچنان در مطرح نمودن مشکلات مردم و پاسخگویی مدیران و مسئولین استان کوتاه نیامده و بر این مطالبه به حق مردم استان پای می فشارد.
⭕️متن مطلب رسانه هتاک از اصولگرایان استان را نسبت به نصیر بوشهر بخوانید :
*♦️شفای نشریات لال؛ دستاورد جدید دولت رئیسی در استان بوشهر*

?برخورد و منش دولت روحانی به رسانه‌ها صدای چپ و راست را در آورده بود و حتی اصلاح طلبان هم کمتر جرئت حمایت از وی راداشتند. توهین و برچسب زنی خطاب به منتقدان یکی از اخلاق روتین رئیس جمهور اسبق بود که به معاونین و وزرا هم منتقل شده بود.

?هنوز مدت زیادی از جلسه افطاری اصحاب رسانه با رئیس جمهور نگذشته است و با مرور بر اخبار جلسه و مصاحبه رسانه‌ها به ویژه اصلاح طلبان می‌توان رضایت آن‌ها را از رفتار و برخورد دولت جدید با رسانه متوجه شد.

?اغلب مدیران استانی نیز تاکنون پاسخگوی رسانه‌ها بوده‌اند و اگر جایی هم نقد و نظری بوده با درک جایگاه رسانه برخورد متواضعانه را شاهد بوده ایم.

?اما حالا چه شده که نصیر بوشهر که تقریبا ۸ سال کوچکترین انتقادی به دولت روحانی وارد نکرده زبان به انتقاد گشوده؟! رسانه‌ای که باید پاسخگوی حمایت‌های بی‌جا و گوش به فرمان بودن خود و هم فکرانش در هشت مدیریت دولت تدبیر و امید باشد.

?هنوز یادمان نرفته که نشریه نصیر بوشهر با توهین به شلمچه، کربلای ایران دل مردم را به رنج آورد و این توهین منجر به ۹ ماه توقیف آنشد.

?سبک و سیاق شما در نقد از تاریخچه شما قابل فهم است، اما کاش جایگاه رسانه را دستاویز منافع حزبی و گروهی خود نکنید. رسانه های انقلابی و دغدغه‌مند در این دولت هم با رویکرد تقویت و حمایت از دولت، نقد خود را بیان می‌کنند. اما شما انصاف و اخلاق خبررسانی را فدای باند و حزب بازی کرده اید. روز خبرنگار روز اصحاب اهل صداقت و دغدغه‌مند است، بهتر است صداقت و اخلاق رافدای جناح خود نکنید/گام خبر

https://chat.whatsapp.com/Kh02RJpJoc4AbSicbITcac