شهردار ورئیس شورای شهر دیردر نشست خبری با حضور خبرنگاران اظهار داشت: ۱۲ طرح عمران شهری دیر با اعتبار ۱۱۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان در هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود. به گزارش خبرنگار نصیر بوشهر علی ابراهیمی در بازدید از پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرداری بندر دیر در هفته دولت در […]

شهردار ورئیس شورای شهر دیردر نشست خبری با حضور خبرنگاران اظهار داشت:
۱۲ طرح عمران شهری دیر با اعتبار ۱۱۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان در هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.
به گزارش خبرنگار نصیر بوشهر علی ابراهیمی در بازدید از پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرداری بندر دیر در هفته دولت در جمع خبرنگاران گفت:هدف این بازدید ازپروژها اطلاع‌رسانی خبرنگاران رسانه‌ها و شهروندان از پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی و پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری و پیشرفت فیزیکی پروژه ها برگزار شده است.
ابراهیمی با بیان اینکه  امسال در هفته دولت ۱۲ طرح عمرانی شهرداری دیر با اعتبار ۱۱۲.۵ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود اظهار داشت:خبرنگاران به عنوان سفیران اطلاع‌رسانی و با ابزار رسانه، ضمن پیگیری مشکلات جامعه می‌توانند موجبات تعالی، پیشرفت و بالندگی یک شهر را فراهم بیاورند.
وی افزود؛ بلوار خلیج فارس به عنوان یکی از مهمترین پروژهای این شهر تصریح کرد:تکمیل بلوار ساحلی خلیج فارس و اتصال آن به جاده وفاق به عنوان دومین خروجی شهر دیر از ابعاد مختلف بویژه در بحث پدافند غیرعامل و گردشگری از اهمیت زیادی برخوردار است که سه کیلومتر آخر آن در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.
شهردار دیر فرمودند :کل اعتبار بلوار خلیج فارس را ۸۰ میلیارد تومان برآورد شده است که در این مسیر دو دهنه پل احداث می‌شود و دهکده گردشگری ۱۰۰ هکتاری و زمینی جهت ساخت هتل نیز طراحی شده است.
علی ابراهیمی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی هفت نفره، زیرسازی و آسفالت کوچه و تفرجگاه ساحلی از طرح‌های افتتاحی در هفته دولت است افزود: کتاب خانه عمومی، معدن زباله و اجرای ورودی غربی شهر دیر، بوستان معلم، ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی نیز از طرح‌های مهمی است که عملیات اجرایی آنها در هفته دولت آغاز می‌شود.
وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ هزار متر مربع از کوچه‌ها و معابر زیرسازی و آسفالت و ۲۵ هزار متر مربع پیاده رو خیابان‌ها اجرا شده است.
محمد آلبوغبیش رئیس شورای اسلامی شهر دیر نیز نقش اصحاب رسانه را در تحول و پیشرفت شهر مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع‌رسانی مؤثر و بیان واقعیت‌ها به شهروندان و فرهنگ‌سازی، اهمیت کار اهالی رسانه را در شهر روشن و باعث امیدواری شهروندان خواهد شد.
خبرنگاران در این برنامه از پروژه تفرجگاه ساحلی ،ادامه بلوار خلیج فارس ،فضای سبز محله ای شهید صدوقی ،بوستان معلم و زمین ۷ نفره چمن مصنوعی واقع در پارک بسیج بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفتند.