شهردار بندر دیر گفت:۱۳ طرح عمران شهری با اعتبار ۱۱۲  میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد. علی ابراهیمی صبح امروز در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمران شهری بندر دیر با تبریک هفته دولت اظهار داشت:ادامه بلوار خلیج فارس به طول ۳ کیلومتر و عرض ۴۰ […]


شهردار بندر دیر گفت:۱۳ طرح عمران شهری با اعتبار ۱۱۲  میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد.
علی ابراهیمی صبح امروز در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمران شهری بندر دیر با تبریک هفته دولت اظهار داشت:ادامه بلوار خلیج فارس به طول ۳ کیلومتر و عرض ۴۰ متر با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان که شامل زیرسازی،آسفالت و پیاده رو سازی است عملیات اجرایی آن آغاز گردید.
ابراهیمی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه مشاغل بسیاری ایجاد خواهد شد تصریح کرد:بلوار خلیج فارس از نظر پدافند غیرعامل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و چشم انداز بسیار زیبایی را به شهر خواهد داد به طوری که شهرک امام حسین، دانشگاه آزاد اسلامی و خیابان پمپ بنزین به طور مستقیم به آن متصل خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد:تکمیل بلوار ساحلی خلیج فارس و اتصال آن به جاده وفاق به عنوان دومین خروجی شهر دیر علاوه بر کاهش بار ترافیک دو راهی خروجی برای شهر ایجاد می‌شود و مسیر تردد شهروندان دیری به کنگان کوتاه‌تر می‌شود.
شهردار دیر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی گتابخانه دیر گفت:این پروژه با اعتبار ۴ میلیارد تومان با همکاری شهرداری بندر دیر و اداره کل راه و شهرسازی به صورت مشارکتی با متراژ ۲۸۰ متر مربع و در مدت ۱۲ ماه اجرا خواهد شد.
علی ابراهیمی افزود: زمین چمن مصنوعی هفت نفره،تفرجگاه ساحلی، زیرسازی و آسفالت کوچه از طرح‌های افتتاحی و اجرای ادامه بلوار ساحلی خلیج فارس، کتاب خانه عمومی، معدن زباله و اجرای ورودی غربی شهر دیر، بوستان معلم، ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی نیز از طرح‌های مهمی است که عملیات اجرایی آنها در هفته دولت آغاز می‌شود.
شهردار دیر گفت: روند توسعه و آبادانی شهر دیر شتاب گرفته و از مسئولان انتظار می رود برای تکمیل طرح ها و پروژه ها، شهرداری را حمایت کنند./ کمالی خبرنگار نصیر بوشهر انلاین در دیر