در حالی که یک نمایشگاه خودرو با وعده فروش خودرو لیزینگی در بوشهر مدتها مشغول به کار بوده و موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده بود که در نهایت با دستور دادستانی پلمب شد نقش کم رنگ و بسیار ضعیف اتاق اصناف بوشهر را نمایان می سازد که در خصوص پیگیری این موضوع ترک فعل […]

در حالی که یک نمایشگاه خودرو با وعده فروش خودرو لیزینگی در بوشهر مدتها مشغول به کار بوده و موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده بود که در نهایت با دستور دادستانی پلمب شد نقش کم رنگ و بسیار ضعیف اتاق اصناف بوشهر را نمایان می سازد که در خصوص پیگیری این موضوع ترک فعل نموده است.
در روزهای اخیر شاهد پلمب یک نمایشگاه خودرو در شهر بوشهر و تجمع مالباختگان آن در این شهر بودیم که در پی ورود دستگاه قضا به این موضوع باعث دستگیری متخلفین شده است.
گفته می شود این نمایشگاه خودرو پس از تبلیغات اینستاگرامی گسترده، وعده تحویل فوری، اقساطی و قیمت پایین تر از بازار را داده و باعث جذب مردم به سوی خود شده بود؛ ولی پس از اخذ پول های زیادی از مردم، به وعده خود عمل نکرده و موجبات نارضایتی و شکایت های مکرر مردمی را علیه خود فراهم آورده است.
در پی این اتفاق سوالاتی در اذهان عمومی پدیدار شده است که  آیا اتاق اصناف از این موضوع اطلاع نداشته است که موضوع را پیگیری نماید؟ چرا شکایت هایی که به واحد بازرسی اتاق اصناف بوشهر داده شده، پیگیری نشده است تا از روند کار جلوگیری شده و پول های مردم برگشت داده شود؟ چرا حتما در این موارد دادستانی باید ورود کند و واحد بازرسی اتاق اصناف ترک فعل نموده و دستور پلمب را اخذ نکرده است؟ آیا ارتباطی بین واحد بازرسی با این نمایشگاه خودرو وجود داشته و یا احتمالا ذینفع بوده است؟ ورا اتاق اصناف نسبت به شفاف سازی این موضوع به مردم اقدام عاجلی ننموده و سکوت اختیار کرده است؟ آیا عدم اطلاع رسانی صحیح و هشدارهای لازم اتاق اصناف به مردم در این موارد خیانت به مردم و بی احترامی به حقوق شهروندی نیست؟
شنیده های محافل سیاسی و اجتماعی شهر بوشهر حکایت از دستگیری یکی از کارمندان اتاق اصناف در این زمینه نیز حکایت دارد که انتشار جوابیه اتاق اصناف جهت ارائه پاسخی شفاف و روشن در راستای تنویر افکار عمومی محفوظ می باشد.

  • منبع خبر : چغادک نیوز