نصیربوشهرآنلاین ـ پیام مخاطب: اصطلاح مارادونا رو ول کن غضنفر رو بچسب یک ضرب المثل عامیانه است که به وضعیت امروز کارمندان نفت در مناطق عملیاتی جنوب علی الخصوص پارس جنوبی می خورد. همه کشور و رسانه ها از وضعیت مشکل حقوق کارکنان نفت در سه سال گذشته و اعتراضات انها برای برداشتن این ظلم […]

نصیربوشهرآنلاین ـ پیام مخاطب:

اصطلاح مارادونا رو ول کن غضنفر رو بچسب یک ضرب المثل عامیانه است که به وضعیت امروز کارمندان نفت در مناطق عملیاتی جنوب علی الخصوص پارس جنوبی می خورد.
همه کشور و رسانه ها از وضعیت مشکل حقوق کارکنان نفت در سه سال گذشته و اعتراضات انها برای برداشتن این ظلم آشکار سقف حقوق آگاهند.
اخیرا جمع کثیری از کارکنان وزارت نفت با استفاده از قانون مهریه موفق شدند چندرغازی از حقوق از دست رفته از آیتم غیر مستمر برای خانواده دریافت کنند آنهم با اکراه و جبر زمانه و همچنین وضعیت معیشتی!
متاسفانه مسئولان ارشد مالی مجتمع به جای تسریع و راه انداختن کار اداری همکاران و کمک قانونی به معیشت آنها، کاسه داغتر از اش شدند و یک تنه مخالف این قانون مصوب مجلس که مهریه شامل دریافتی های مستمر و غیر مستمر نخواهد شد می باشند و به دنبال این هستند که فقط شامل حقوق مستمر زیر سقف شود ومهریه از همین مقدار کم دریافتی کارمند کم شود که این مسئله باعث دلخوری و ناراحتی کارکنان گردید، امیدواریم این مسئولان اجازه دهند اگر چیزی نص صریح قانون است اجرا شود و به دنبال یک تفسیر موردی و خاص نباشند که باعث تکدر خاطر همکارانی شوند که در منطقه بد آب وهوای عسلویه با سقف حقوق ظالمانه مواجه گردیده اند.
امیدواریم این تذکر دوستانه را متوجه شوند و اگر قرار است قانون جدیدی برای جلوگیری وضع شود از طرف مجلسی باشد که خودش مسبب نارضایتی گسترده بین کارکنان وزارت نفت است.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین