پتروشیمی زاگرس (#زاگرس) گزارش فعالیت_ماهانه (مرداد_۱۴۰۳) دوره ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۳/۰۵/۳۱ ✅افزایش ۱۴.۵۶ درصدی فروش مرداد ۱۴۰۳ در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد ۱۰.۶۶ درصدی فروش مرداد ۱۴۰۳ در مقایسه با مرداد ۱۴۰۲ ⭕️کاهش (۶.۶۷) درصدی فروش ۵ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ✅ پتروشیمی زاگرس (زاگرس) در مردادماه […]

پتروشیمی زاگرس (#زاگرس)

گزارش فعالیت_ماهانه (مرداد_۱۴۰۳) دوره ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۳/۰۵/۳۱

✅افزایش ۱۴.۵۶ درصدی فروش مرداد ۱۴۰۳ در مقایسه با ماه گذشته

✅رشد ۱۰.۶۶ درصدی فروش مرداد ۱۴۰۳ در مقایسه با مرداد ۱۴۰۲

⭕️کاهش (۶.۶۷) درصدی فروش ۵ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته

✅ پتروشیمی زاگرس (زاگرس) در مردادماه توانست به درآمد ۲.۵۴ همتی برسد. این میزان از فروش در مقایسه با ماه گذشته ۱۴.۶٪ رشد داشته است.

✅ ماه گذشته برای متانول ماه بهتری بود و هم نرخ نیما رشد کرد و هم نرخ خود متانول ۲۹۵ دلار بر تن رسید در حالی که متانول صادراتی در ماه گذشته ۲۹۳ دلار بود. البته که این نرخ به نظر می‌رسد در ماه‌های آتی نیز با کاهش همراه باشد. تولید متانول در این ماه به ۲۵۸ هزار تن رسید که در مقایسه با ماه گذشته ۱۱.۶٪ افت کرده است اما در مقایسه با میانگین ماه‌های گذشته وضعیت بهتری برقرار است و ۳۹.۶٪ رشد رخ داده است.

✅ از ابتدای سال مالی تا به حال زاگرس در مجموع ۱۰.۶۴۲ همت درآمد داشته است که در مقایسه با سال گذشته ۷٪ کاهش داشته است. این در حالی است که نرخ متانول در این مدت ۲۷.۴٪ رشد هم داشته است.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین