انتخابات ریاست جمهوری پایان یافت اما از فردای پیروزی دکتر پزشکیان عده ای از سیاسیون استان به دنبال سهم خواهی و گرفتن پست های مدیریتی در استان هستند. از جمله پورفاطمی نماینده اسبق دشتی تنگستان و برخی نیروهای سالاری برای استاندار شدن غلامرضا مهرجو در تلاشند. سعادت نماینده اسبق دشتستان و سالاری استاندار اسبق بوشهر […]

انتخابات ریاست جمهوری پایان یافت اما از فردای پیروزی دکتر پزشکیان عده ای از سیاسیون استان به دنبال سهم خواهی و گرفتن پست های مدیریتی در استان هستند.
از جمله پورفاطمی نماینده اسبق دشتی تنگستان و برخی نیروهای سالاری برای استاندار شدن غلامرضا مهرجو در تلاشند. سعادت نماینده اسبق دشتستان و سالاری استاندار اسبق بوشهر نیز در تلاش برای استاندار شدن ارسلان زارع می باشند. شیخ عبدالحمید خدری نماینده اسبق بوشهر، گناوه و دیلم نیز به دنبال گزینه خود محمد امید برای استانداری بوشهر است. محمد جواد حق شناس هم از  استانداری حشمت الله جعفری حمایت می‌کند.

ابراهیم رضایی نماینده دشتستان نیز در حال نزدیک کردن خود به گزینه پیشنهادی دکتر پزشکیان جهت وزارت است تا در آتی گزینه نزدیک به خود را وارد استانداری نماید.

لرتباران استان با حمایت تاج گردون نیز به دنبال استاندار شدن مسعود گودرزی نماینده اسبق نورآباد هستند.

ماشاالله حیدرزاده و مسعود شکوهی نیز برای استاندار شدن یکدیگر در تلاشند.

اما با معرفی سردار اسکندر مومنی توسط دکتر پزشکیان به مجلس برای تصدی وزارت کشور به نظر می آید که آمال و آرزوهای این سیاسیون نقش بر آب شده و گزینه جدیدی برای استانداری بوشهر در نظر گرفته شود.