در مراسم افتتاح ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بوشهر، قدرت الله رحیمی سخنگوی ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان در استان بوشهر اظهار داشت: احساس کردیم که در این موقعیت حساس نیاز به تغییر و تجدید نظر در وضعیت حکمرانی است، به همین دلیل ورود کردیم، گرچه تمام مشکلات […]

در مراسم افتتاح ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بوشهر، قدرت الله رحیمی سخنگوی ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان در استان بوشهر اظهار داشت: احساس کردیم که در این موقعیت حساس نیاز به تغییر و تجدید نظر در وضعیت حکمرانی است، به همین دلیل ورود کردیم، گرچه تمام مشکلات را خوب می دانیم، از مشکل جوانان گرفته تا اشتغال، مسکن و معیشت، ولی معتقدیم که روزنه ای پیدا شده برای ساختن فردایی بهتر.

ایشان افزود: همه ما به وظیفه تاریخی خودمان عمل می کنیم و به حاکمیت می گوییم که به دنبال تغییر و اصلاح امور هستیم.

رحیمی بیان کرد: به محض صدور ابلاغ حجت الاسلام پور فاطمی به عنوان محوریت این ستاد در بوشهر، برنامه ریزی شد که مدیریت ستاد ها برعهده خود دوستان در همان شهرستان باشد، زیرا تفکرما بر این است که نباید حکمرانی از بالا به پایین باشد، دیدگاهمان نیز این نخواهد بود و باید همه به دوستانمان اعتماد کنیم و از همه مهم تر باید این که امورات بهتر است به دست جوانان این مملکت بیافتد و جمهوری اسلامی باید پوست اندازی کند، مدیران سابق نقش مشاور را داشته باشند که در ستاد دکتر پزشکیان به وضوح این مسئله مشخص است.

سخنگوی ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان در استان بوشهر تصریح کرد: پزشکیان آمده است تا آنجا که می تواند امور را اصلاح نماید، پزشکیان روسفید است، روسیاهی برای کسانی است که به نظرات مردم توجه نکردند.

رحیمی خاطر نشان کرد: ستاد مثل ادوار گذشته برقرار است و همه مردم از همه قشر و سن و جنسیت حضور خواهند داشت، خط کشی نکرده ایم، زن و مرد در کنار هم ایستاده ایم.

ایشان یادآور شد: حجت الاسلام پور فاطمی تاکید دارند که ستاد دکتر پزشکیان به روی مسؤولان گذشته و استانداران گذشته باز و از تجاربشان حتما استفاده خواهد شد، برخی از آن ها نیز استقبال کردند و برای سخنرانی ها هم سعی کرده ایم در وعده ها محتاط باشیم.

سخنگوی ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان در استان بوشهر اعلام کرد: اولین سخنران ستاد دکتر پزشکیان نیز دکتر انصاری لاری اولین استاندار دولت خاتمی، است که عصر پنجشنبه ساعت ۱۷.۳۰ برگزار می شود.

رحیمی افزود: تجمیع قدرت و ثروت در یک جناح قطعا باعث فساد خواهد شد؛ پس حتما به یاد داشته باشید که رئیس جمهوری انتخاب کنید که خواسته های مردم را رصد کند و با ورود چنین رئیس جمهوری اصلا جرئت تکرار ماجرای چای دبش به کسی داده نخواهد شد.

وی گفت: درد و رنجی که می کشیم با این درآمد سرشاری که داریم، هر روزی که خبر اختلاس و دزدی را می شنویم افسرده می شویم که چرا این پول ها که سرمایه ملی است نباید در سبد زندگی جوانان ما باشد؟

سخنگوی ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان در استان بوشهر تصریح کرد: مردم ناامید شده اند اما پزشکیان آمده تا امید را به مردم برگرداند و باید گفت در نا امیدی بسی امید است، مردم مردد هستند و خیلی ها می گویند دیگر بس است ولی فکر کنید اگر شما و من بنشینیم و قدمی برنداریم تا ثروت و قدرت در اختیار یک عده باشد، آیا مشکل زندگی ما درست خواهد شد؟ به قول دکتر ظریف رای ندادن، رای دادن به اقلیت است.

رحیمی در خصوص استقبال مردم از انتخابات این دوره اظهار کرد: برنامه ستاد ها در طول تاریخ ستاد ها کاملا غیر قابل پیش بینی بوده است.

او گفت: مناظره ها را رصد کرده ام مردم با دو دیدگاه مواجه هستند یکی تاکید برتکرار روال گذشته و دیگری تغییر است که ما نمی گوییم پزشکیان با آمدنش همه چیز تغییر می کند خیر او در مقام قوه مجریه است و نباید این را فراموش کنیم.

سخنگوی ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان در استان بوشهر تصریح کرد: همینکه با مردم صاف و صادق باشد و همه تلاشش را برای تحقق مطالبات مردم نماید کافی است.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین