مجتمع گاز بیش از این تحمل مدیریت باهوش را ندارد. نارضایتی عمومی از مدیریت باهوش در وضعیتی غیر قابل ترمیم قرار دارد، نباید باز لابی صورت گیرد و در این فرصت عزل و نصب ها را با ایشان انجام داد، سپس برکنار و یا بازنشسته شود! هر کس مدیرعامل مجتمع گاز شود خودش قادر است […]

مجتمع گاز بیش از این تحمل مدیریت باهوش را ندارد.
نارضایتی عمومی از مدیریت باهوش در وضعیتی غیر قابل ترمیم قرار دارد، نباید باز لابی صورت گیرد و در این فرصت عزل و نصب ها را با ایشان انجام داد، سپس برکنار و یا بازنشسته شود! هر کس مدیرعامل مجتمع گاز شود خودش قادر است که تغییرات مورد نظر آقای توکلی معاون وزیر را انجام دهد، نیاز به ماندن بیش از این آقای باهوش در این سمت وجود ندارد، آوارهای باقی مانده از دوران مدیرعاملی دوساله باهوش به حدی زیاد است که چندین سال فقط نیاز به آوار برداری توسط مدیرعامل بعدی وجود دارد.
همه دارند شمارش معکوس میکنند برای برکناری باهوش، این شمارش مربوط به دولت موافق ایشان بود، الان که دیگر باید ضرب العجل برای کنارگذاشتن آقای باهوش تعیین نمود.
در نزد آقای باهوش اگر کسی کوچکترین مشی اصلاح طلبی داشت به هیچ وجه جایگاهی نزد ایشان نداشت و رعایت هیچگونه موازین اخلاقی در مورد این افراد نداشت، حالا سزاوار نیست باتوجه به اینکه ده روز از بازنشستگی ایشان گذشته، فرصت بیشتری در اختیار ایشان با این شرایط جسمی بد قرار گیرد.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین