مهرداد دارانی:   ▪️قاعدتاً ادعای افزایش میزان مستمری، پرداخت کامل مبالغ متناسب‌سازی و همسان‌سازی و… آن هم در مدتی کوتاه سوال برانگیز است. عجیب‌تر این است که این سخنان از زبان کسانی مطرح می‌شود که می‌توانستند در مجلس دولت را ملزم به پرداخت دیون دولت به تامین اجتماعی و نیاوردن لایحه بودجه‌ی دارای کسری […]

 

مهرداد دارانی:

 

▪️قاعدتاً ادعای افزایش میزان مستمری، پرداخت کامل مبالغ متناسب‌سازی و همسان‌سازی و… آن هم در مدتی کوتاه سوال برانگیز است. عجیب‌تر این است که این سخنان از زبان کسانی مطرح می‌شود که می‌توانستند در مجلس دولت را ملزم به پرداخت دیون دولت به تامین اجتماعی و نیاوردن لایحه بودجه‌ی دارای کسری کنند!

 

▪️ما با یک اقتصاد دستوری که در حوزه مزد نیز دستوری عمل می‌کند و وعده‌های اصلاح یکساله و دوساله می‌دهد، نمی‌توانیم امید به بهبودی و بهروزی کارگر و بازنشسته را داشته باشیم. دوستانی که درباره محتویات جلسه شورای عالی کار پیشاپیش وعده می‌دهند، خود به خود از هم اکنون استقلال این شورا از دولت را زیر سوال می‌برند، چون نرخ افزایش دستمزد، محصول مذاکرات این شوراست و دولت تنها یک طرف از سه طرف مذاکره کننده در این مجموعه محسوب می‌شود.

  • منبع خبر : تجارت نیوز