مهدی صفوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از شهریورماه ۱۴۰۰ تاکنون ۷۵۰ جواز تأسیس فعالیت صنعتی در استان بوشهر صادرگردیده است. پیش‌بینی سرمایه‌گذاری این طرح ها ۲۶ هزارو ۹۰۴ میلیارد تومان، با اشتغال زایی پانزده هزار و ۷۳۴ نفر است. ایشان افزود: در سه سال گذشته ۴۱ […]

 

مهدی صفوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از شهریورماه ۱۴۰۰ تاکنون ۷۵۰ جواز تأسیس فعالیت صنعتی در استان بوشهر صادرگردیده است. پیش‌بینی سرمایه‌گذاری این طرح ها ۲۶ هزارو ۹۰۴ میلیارد تومان، با اشتغال زایی پانزده هزار و ۷۳۴ نفر است.

ایشان افزود: در سه سال گذشته ۴۱ واحد با اشتغال ۳۳۵ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر احیا و به چرخه تولید بازگشت.

صفوی اعلام کرد: از محل تبصره ۱۸ چهل و دو واحد و از محل تبصره ۱۶ هشتاد و دو واحد جهت تأمین واحدهای صنعتی و معدنی با اعتبار ۸۵۵ پرداخت شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر طرح‌های شاخص اجرا ودر حال تکمیل سه سال گذشته را چنین برشمرد: طرح‌های اجرا شده، طرح صنعتی ال. ان. جی در خارگ، محرک سازه دوار در جم، و مجتمع فولاد گناوه.همچنین ۳۷ طرح صنعتی در حال تکمیل استان بوشهر است که دارای پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۳۹ درصد است و در آینده به بهره برداری خواهند رسید.

صفوی تصریح کرد: در حوزه معدن به دلایل مختلف سرمایه گذاری متفاوت است. درسه سال گذشته ۷ فقره پروانه بهره برداری معدنی صادر شده با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان و اشتغال ۵۴ نفر، ۹ واحد معدنی نیز احیاء و ۵۶ نفر مشغول به کار شدند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور یک هزار و ۶۰۰ کارت بازرگانی در سه سال گذشته خبر داد و گفت: در سه سال گذشته یک هزار و ۶۰۰ کارت بازرگانی صادر و ۱۰۰۰ کارت بازرگانی تمدید شده است.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین