آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: از مسئولان رده بالای کشور می‌خواهیم دور خطابه خوانی را خط بکشند چرا که الان کشور احتیاجی به سخنرانی ندارد ما خطبای جمعه به حد کافی صحبت می کنیم و مسئولان بجای مرد اقوال مرد عمل باشند . وی اظهار کرد:حال اگر مسئولان […]

 

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: از مسئولان رده بالای کشور می‌خواهیم دور خطابه خوانی را خط بکشند چرا که الان کشور احتیاجی به سخنرانی ندارد ما خطبای جمعه به حد کافی صحبت می کنیم و مسئولان بجای مرد اقوال مرد عمل باشند .

وی اظهار کرد:حال اگر مسئولان عطش سخنرانی دارند سعی کنند این سخنان بسیار کوتاه باشد همانطوری که در کشورهای پیشرفته نشست‌های حساس ۱۰ دقیقه بیشتر نیست و در عرض این مدت مصوبات حساس را انجام می‌دهند.

عاملی بیان کرد:کلمه “باید” در سخنرانی‌های مسئولان مردم را اذیت می‌کند بنابراین اگر سخنرانی کردند از کلمه ” باید” اجتناب کنند این کلمه ملت ما را عصبانی می‌کند چرا که تمام کار دست خود مسئولان ارشد است و دیگر نیازی نیست در سخنرانی‌های خود لفط “باید این کار انجام شود “را بر زبان بیاورند.

امام جمعه اردبیل ادامه داد:مسئولان ارشد در سخنرانی‌های خود مواظب باشند نه به ملت اهانت شود و نه سخنان آنها موجب تحریک دشمن شود ،جالب است یکی از مسئولان ارشد کشور مدام در سخنرانی‌های خود اعلام می کند که ما عرضه کار و خدمت به مردم نداشتیم این مسئول اگر منظورش خود اوست خوب خود را اصلاح کند و یا اگر مرادش دولت قبلی است تلاش کند عرضه خود را به رخ مردم بکشد.

  • منبع خبر : ایرنا