با سلام ضمن تشکر از زحمات ،پیگیری و پاسخگویی مدیریت و پرسنل اداره برق بخش دلوار ، متاسفانه محله ای در بندر بوالخیر با بیش از ۷۰ واحد مسکونی سال هاست که با مشکل افت شدید ولتاژ مواجه است و مسئولین مربوطه در مرکز استان و شهرستان تنگستان در سال های گذشته با شروع […]

 

با سلام
ضمن تشکر از زحمات ،پیگیری و پاسخگویی مدیریت و پرسنل اداره برق بخش دلوار ،
متاسفانه محله ای در بندر بوالخیر با بیش از ۷۰ واحد مسکونی سال هاست که با مشکل افت شدید ولتاژ مواجه است و مسئولین مربوطه در مرکز استان و شهرستان تنگستان در سال های گذشته با شروع هر تابستان اجرای مناقصه و تعیین پیمانکار را بهانه و طعمه ای جهت خرید وقت و رسیدن به زمستان قرار میدادند .
اما تابستان جاری با توجه به افزایش بی سابقه دما و به تبع آن افزایش مصرف برق ، افت شدید ولتاژ در این محلات باعث سوختن چندین وسیله برقی شده و نارضایتی و اعتراضات مردمی را دوچندان کرده است .
نکته تلخ ماجرا این است که هر زمان پیگیر موضوع میشویم مدیر محترم به جای عذر خواهی از مردم مسئولین محلی را کاسه داغ تر از آش هم معرفی مینماید .
اما جناب مدیر وعده چندماه پیش حضرتعالی جهت نصب ترانس برق در این محلات خرداد ماهی بود که طی شد و به تیرماه رسید لطفا وعده درمانی ها را تمام کنید مردم بیش از این توان تحمل چنین ضرر و زیان های مالی را ندارند

*محمود خلیلی*
*شورای اسلامی بندر بوالخیر*

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین