گزارش ماهانه پتروشیمی پارس نشان میدهد که در مرداد ۱۴۰۳ موفق به فروش ۷,۹۳۵ میلیارد تومان محصول شده است که نسبت به ماه گذشته رشد ۵ درصدی داشته است. لازم به توضیح است که میانگین فروش ماهانه شرکت تا پایان این ماه مبلغ ۷,۱۴۴ میلیارد تومان بوده که فروش این ماه نسبت به میانگین فروش […]

گزارش ماهانه پتروشیمی پارس نشان میدهد که در مرداد ۱۴۰۳ موفق به فروش ۷,۹۳۵ میلیارد تومان محصول شده است که نسبت به ماه گذشته رشد ۵ درصدی داشته است. لازم به توضیح است که میانگین فروش ماهانه شرکت تا پایان این ماه مبلغ ۷,۱۴۴ میلیارد تومان بوده که فروش این ماه نسبت به میانگین فروش ماهانه ۱۱ درصد بیشتر بوده است.

مجموع فروش شرکت در سال مالی ۱۴۰۳ مبلغ ۳۵,۷۲۰ میلیارد تومان بوده است. همچنین گزارش ماهانه  پتروشیمی پارس از نظر مقداری نشان میدهد که در مرداد ۱۴۰۳ موفق به فروش ۲۹۵,۹۹۱ تن محصول شده است که نسبت به ماه گذشته کاهش ۹ درصدی داشته است.

شرکت در آخرین برآورد خود، پیش بینی فروش ۸۶,۰۸۱ میلیارد تومانی با حاشیه سود ناخالص ۱۸ درصدی برای سال مالی ۱۴۰۳ را داشته که توانسته تا پایان مرداد ۱۴۰۳ حدود ۴۱ درصد بودجه خود را از لحاظ مبلغ فروش، پوشش دهد.

در نمودارهای زیر روند فروش شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۲ قابل مشاهده است.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین