پرداختی های ۲۴ تا ۴۸ ساعته بیمه دی به خانواده شهدا و جانبازان مدیر بیمه دی استان بوشهر: پرداختی های بیمه دی به خانواده شهدا و جانبازان ۲۴ تا ۴۸ ساعته است محمد پیش بین مدیر بیمه دی استان بوشهر در نشست با خبرنگاران ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: هدف بیمه ها بیمه […]

پرداختی های ۲۴ تا ۴۸ ساعته بیمه دی به خانواده شهدا و جانبازان

مدیر بیمه دی استان بوشهر: پرداختی های بیمه دی به خانواده شهدا و جانبازان ۲۴ تا ۴۸ ساعته است

محمد پیش بین مدیر بیمه دی استان بوشهر در نشست با خبرنگاران ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: هدف بیمه ها بیمه گری سود و سهام است، بیمه بنگاه اقتصادی است که در رشته های مختلف فعالیت دارد.

پیش بین گفت: تفاوت بیمه دی با دیگر بیمه ها این است که  سهامداران بیمه دی خانواده های شهدا و جانبازان هستند، بیمه دی درسال ۹۶ تاسیس شد و از ان زمان سعی در رقابتی کردن آن است. به صورتی که  خانواده های شهدا و جانبازان تحت پوشش بیمه دی هیچ هزینه درمانی پرداخت نمی کنند.

مدیر بیمه دی استان بوشهر خاطر نشان کرد:
با قراردادی که  شرکت بیمه دی با تمام مراکز درمانی در کشور منعقد کرده است، خانواده های شهدا و جانبازان در کلیه مراکز درمانی و با ارائه کد ملی خدمات درمانی را به صورت صد درصدی و رایگان دریافت می کنند.

ایشان افزود: خانواده های شهدا و جانبازان در کشور ۲۸۰۰ نفر است و افراد تحت پوشش بیمه دی استان بوشهر ۱۷ تا  ۲۸ هزارنفر به صورت متغیر می باشند

پیش بین تصریح کرد:،بجز خانواده شهدا و معلولین قرارگاه خاتم نیز با ۳۸ هزار نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی و دانشگاه علوم پزشکی از دیگر دستگاه های طرف قرارداد بیمه دی می باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه دی استان بوشهر از ارائه خدمت در خانه به جانبازانی که قدرت بیرون رفتن ندارند خبر داد و گفت: این طرح.برای جانبازان ۷۰ درصد اجرا شده است پزشک در منزل، بیمار را پذیرش می کند ودارو تجویز و در سامانه دی دار ثبت شده، داروها با پروتکل های بهداشتی درب منزل تحویل می گردد.

پیش بین بیان کرد: برای اولین بار در سطح کشور بیمه درمان تکمیلی انفرادی در این بیمه انجام شده،، در بیمه تکمیلی انفرادی دی هر شخص می تواند با انتخاب طرح به صورت شخصی  و یا اعضای خانواده خود را تحت پوشش بیمه قرار دهد.

پیش بین تاکید کرد: پرداختی های بیمه دی به خانواده شهدا و جانبازان ۲۴ تا ۴۸ ساعته است

  • منبع خبر : اختصاصی نصیر بوشهر انلاین