نصیربوشهرآنلاین – بهرام نکیسا: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه سال جاری می تواند آغاز گفتمان جدیدی در اطلس حکمرانی و سیاسی کشور در عرصه داخلی و خارجی باشد. این انتخابات ضمن اینکه مورد توجه عموم ایرانیان عزیز می باشد از سوی ناظرین و مجامع بین‌المللی نیز به دقت رصد می گردد […]

نصیربوشهرآنلاین – بهرام نکیسا:

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه سال جاری می تواند آغاز گفتمان جدیدی در اطلس حکمرانی و سیاسی کشور در عرصه داخلی و خارجی باشد.
این انتخابات ضمن اینکه مورد توجه عموم ایرانیان عزیز می باشد از سوی ناظرین و مجامع بین‌المللی نیز به دقت رصد می گردد که ملت ایران در انتخابات پیش‌رو چه گفتمانی را انتخاب می نمایند .
ضمن احترام به تمامی نامزد های محترم چهاردهمین دوره رقابت انتخابات ریاست جمهوری ، از آنجائی که برای دستیابی به اهدافی که منجر به پیشرفت و اعتلای کشور در عرصه داخلی ، بویژه خارجی گردد تا امور داخلی نیز بدنبال آن سامان یابد ، انتخاب دکتر مسعود پزشکیان این مهم را می تواند تا حدود بسیار زیادی تسهیل و مقدور نماید .
رأی پاک و قاطع به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان این فرزند غیور ایران بزرگ، انسان مومن، دانشمند فرهیخته، مدیر توانمند، سیاستمدار با اخلاق و پاک دست موجب پیشگیری از تداوم افراط گرایی و اصلاح روندهای ناصحیح در اداره کشور می گردد.
رأی بالای به دکتر پزشکیان نامزد مورد حمایت جبهه اصلاحات به نوعی سخن گفتن جدید ملت ایران در عرصه بین‌المللی است .
رأی بالای به دکتر پزشکیان می تواند زمینه مبارزه با فساد و رانت خواری و بساط سفره ها و لقمه های حرام را جمع نماید ، انشاءالله.
رأی بالای به دکتر پزشکیان رأی به عدالت و عقلانیت ، اصول اساسی کم رنگ شده در حکمرانی و توسعه و استقلال کشور است.
آقای دکتر مسعود پزشکیان با تجارب ارزشمندی که از دوران دفاع مقدس ، دولت اصلاحات و حضور در مجلس شورای اسلامی دارد ، این قابلیت و توانایی را بخوبی دارا می باشد که در صورت انتخاب گفتگوی ملی در کشور و دیپلماسی بین المللی در خارج را فعال و سامان بخشد.
انشاءالله.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین