نصیربوشهرآنلاین – عبدالرحیم کارگر: هر چه انتخابات ها شفاف ، به تنهایی و بدون تجمیع برگزار شود پتانسیل جریان ها و اندیشه های جاری و فعال انقلاب بیشتر روشن می شود. اصلاحات حتی با کمترین آراء بالقوه ی خود یعنی کف رایش نیز یک میلیون از جریان اصول گرایی جلوتر است . بی شک رای […]

نصیربوشهرآنلاین – عبدالرحیم کارگر:

هر چه انتخابات ها شفاف ، به تنهایی و بدون تجمیع برگزار شود پتانسیل جریان ها و اندیشه های جاری و فعال انقلاب بیشتر روشن می شود.
اصلاحات حتی با کمترین آراء بالقوه ی خود یعنی کف رایش نیز یک میلیون از جریان اصول گرایی جلوتر است .
بی شک رای جلیلی که به نه میلیون و‌پانصد هم نمی رسد رای پایه و اصیل اصول گرایی است یعنی کمتر از ۱۶درصد واجدین شرایط رای دهندگان .
ولی اگر بدنه ی اصلاح طلبان به مانند سال ۹۲ پای کار باشند و نزدیک به ۷۳درصد پای صندوق بیایند به منزله ی فاصله ی معنا دار ۳۲درصدی سال ۱۳۹۲ و ۱۴۰۳ و این ۳۲درصد با توجه به واجدین رای امروز نزدیک به ۲۰میلیون نفر را شامل می شود که اگر حوادث تلخ سال های ۹۸،۹۶و ۱۴۰۱اتفاق نمی افتاد و حاکمیت روبروی مردم نمی ایستاد و مردم صندوق را تحریم نمی کردند بی شک اکنون پزشکیان با ۳۰میلیون رای رییس جمهور بود…
با توجه به این داده های مسجل آماری اکنون بر حاکمیت فرض است که دموکراتیک تر عمل نماید و به اصول گراها و اصلاح طلبان بر اساس وزن و آرایشان جایگاه و پایگاه بدهد تا اعتبار از دست رفته اش را در حوزه مردم سالاری بازسازی نماید.
ولی متاسفانه امروز شاهدیم که تمام اهرم های قدرت در اختیار همین ۱۶درصد زورگو ،قلدر و انقلابی نما می باشد که بهترین دست آورد آنان قهر و فراری دادن ۶۰درصد مردم است .
امید است روزی جمهوری به معنای واقعی کلمه بر تمام ارکان این حکومت سایه افکند و حکم رانی کند.
به امید آنروز

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین