با ادامه ناترازی گاز و افزایش شکاف میان تولید و مصرف گاز درحالی باید شاهد حضور مسئولان ارشد وزارت نفت در «پارس جنوبی»، «زاگرس جنوبی» و سایر حوزه‌های گازخیز کشور باشیم اما «محسن خجسته‌مهر» به «خارگ» رفته و البته «جواد اوجی» هم مسافر «دمشق» است!   همزمان با وضعیت بلاتکلیف ظرفیت‌سازی تولید و جلوگیری […]

 

با ادامه ناترازی گاز و افزایش شکاف میان تولید و مصرف گاز درحالی باید شاهد حضور مسئولان ارشد وزارت نفت در «پارس جنوبی»، «زاگرس جنوبی» و سایر حوزه‌های گازخیز کشور باشیم اما «محسن خجسته‌مهر» به «خارگ» رفته و البته «جواد اوجی» هم مسافر «دمشق» است!

 

همزمان با وضعیت بلاتکلیف ظرفیت‌سازی تولید و جلوگیری از افت فشار گاز، مدیرعامل شرکت ملی نفت در بازدید از پایانه های نفتی از برنامه عجیب توسعه این شرکت رونمایی کرده و از ساخت مخزن جدید ذخیره‌سازی ۵۰۰ هزار بشکه‌ای نفت «پایانه های نفتی» در «تهران» خبر داده است.

 

مهمترین ماموریت «پایانه‌های نفتی» در خارگ، نکا و در آینده جاسک است اما چرا در تهران مخزن‌سازی می‌کنند، جای سوال است و سوال مهمتر چرا آقایان که برای همه جا نسخه توسعه نوشتند برای فشارافزایی فازهای پارس جنوبی کماکان روزه سکوت گرفته‌اند؟

 

  • منبع خبر : انرژی نیوز