با سلام و احترام چند مورد در خصوص وضعیت وزارت صمت خدمت شما عرض می کنم عنایت فرموده در کانال شبکه نصیر اعلام فرمائید تا به گوش مسولان مربوطه برسد ۱) پس از برکناری وزیر صمت ؛ ثبت نام مرحله دوم خودرو که قرار بود امروز (۱۶ اردیبهشت ) انجام شود ملغی شد!!!!!! ۲) این […]

با سلام و احترام

چند مورد در خصوص وضعیت وزارت صمت خدمت شما عرض می کنم عنایت فرموده در کانال شبکه نصیر اعلام فرمائید تا به گوش مسولان مربوطه برسد

۱) پس از برکناری وزیر صمت ؛ ثبت نام مرحله دوم خودرو که قرار بود امروز (۱۶ اردیبهشت ) انجام شود ملغی شد!!!!!!
۲) این نشان دهنده این است که چندین معاون و مدیرکل فعلی این وزارتخانه بود و نبودشان یکیست!!!!!!! زیرا اگر عملکرد وزارتخانه ای بر اساس سیاست متقن و پایداری برنامه ریزی شده باشد به هیچ وجه با جابجایی وزیر یا هر کدام از عناصر اصلی آن وزارتخانه تغییری در آن سیاستها نباید بوجود بیاید که ظاهرا چنین شرایطی در وزارت شلخته صمت وجود ندارد!!
۳) بر اساس برنامه ریزی قبلی وزارت صمت و روال اعلامی؛ تکلیف هزاران حساب بانکی که بعضا با ۱۰۰ میلیون تومان جهت ثبت نام خودرو بلوک شده چه می شود؟؟؟
۴) چه کسی پاسخگوی این بی تدبیری و حق کشی است؟؟؟
۵) بسیاری از افراد موصوف حتی با فروش زیورآلات همسر و اعضای خانواده و فروش برخی وسایل و حتی قرض از دیگران چنین وجهی را تهیه کرده اند که با وجود تورم وحشتناک در جامعه چه کسی از مسولان فعلی وزارت صمت پاسخگوی این نابسامانی است؟؟؟؟
۵) آیا فکر این ظلم را کرده اند که نه تنها مردم را سر در گم کرده اند بلکه همین به من چه؛ به تو چه؛ این بظاهر مسولان چه فشار مالی برای مردم ایجاد کرده و خواهد کرد!!؟؟؟؟
۶) دود گرو کشی مسولان و عاشقان قدرت!!!! فقط و فقط به چشم مردم بی نوا می رود و بس !

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین