🔹حسین صمصامی مزرعه آخوند از امضای نامه بیش از ۵۰ نماینده در مخالفت با اقدام دولت در حذف ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی ۴۸۵ قلم کالای اساسی در کشور خبر داد. 🔹نماینده مردم «تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر» در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان امضا کننده این نامه، به دلیل صیانت از سفره مردم به […]

 

🔹حسین صمصامی مزرعه آخوند از امضای نامه بیش از ۵۰ نماینده در مخالفت با اقدام دولت در حذف ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی ۴۸۵ قلم کالای اساسی در کشور خبر داد.

🔹نماینده مردم «تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر» در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان امضا کننده این نامه، به دلیل صیانت از سفره مردم به این اقدام دولت معترض بوده و بر این اساس نامه ای را تهیه و تدوین و امضا کردند که این نامه به دولت ارسال شده است.

🔹این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تاکنون ۴۸۵ قلم کالای اساسی را از شمول تخصیص ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی خارج کرده است و در روزهای واپسین دولت سیزدهم و در فقدان شهید رییسی عزیز این اقدام را تسریع کرده است، تصریح کرد: همچنین دولت در ابتدای سال جاری کالاهایی نظیر «جو، شکر و حبوبات» را از شمول تخصیص ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی خارج کرد. به واقع این اقدام دولت باعث شده که قیمت کالاهای اساسی در کشور بیش از ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.

 

  • منبع خبر : عصر فوری