نصیربوشهرآنلاین: بر اساس شنیده ها پس از نا امیدی ستاد مردمی دکتر پزشکیان از انتخاب پور فاطمی گزینه شماره یک لیست این ستاد حال به سراغ نفر دوم لیست دکتر غلامرضا اسکندری رفته و از وی به عنوان گزینه اصلی ستاد مردمی دکتر پزشکیان در بوشهر حمایت می کنند! غلامرضا اسکندری اهل دشتستان و دارای […]

نصیربوشهرآنلاین:

بر اساس شنیده ها پس از نا امیدی ستاد مردمی دکتر پزشکیان از انتخاب پور فاطمی گزینه شماره یک لیست این ستاد حال به سراغ نفر دوم لیست دکتر غلامرضا اسکندری رفته و از وی به عنوان گزینه اصلی ستاد مردمی دکتر پزشکیان در بوشهر حمایت می کنند!
غلامرضا اسکندری اهل دشتستان و دارای مدرک دکتری مدیریت منابع انسانی و از مدیران بانکی می باشد و ریاست مرکز مطالعات و برنامه ریزی راهبردی،مدیر بانک سپه منطقه قم، مدیر شعب بانک سپه منطقه سمنان، مدیر شعب بانک سپه منطقه بوشهر، مشاور پارلمانی و روابط مجلس بانک سپه، عضو کارگروه اطلاع رسانی نظام بانکی کشور، دبیر شورای عالی مسئولیت اجتماعی، دبیر شورای عالی تبلیغات بانک سپه و عضو شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد را عهده دار بوده است.
اما نکته حائز اهمیت این است که ایشان طی چه فرایندی و با چه لابی هایی قرار است به عنوان گزینه تصدی استانداری به وزارت کشور معرفی گردد!
دکتر غلامرضا اسکندری در مصاحبه ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر استاندار شوید اولویت های شما کدام است اظهار نمود:
«اگر استاندار شوم با برنامه دقیق ، ضمن هماهنگی کامل باوزارت مشور و توجه به اسناد بالادستی و هفتم توسعه فقر و بیکاری کاهش چشمگیری خواهد داشت»
از ایشان سوال کردیم مهمترین قولی که می دهید چیست؟
گفتند ادعای سختی است اما تلاش می کنم
*اولا* بعنوان طراح سازمان ملی ایده یابی در کشور مرکز ایده یابی استانی را با قدرت جهت بهره مندی از همه دیدگاهها به ویژه نخبگان فارغ از هرگونه نگاه سیاسی در استان مستقر می کنم
بگونه ای که همه احساس کنند صدایشان شنیده میشود و این یعنی ایجاد امید و آرامش درجامعه
*ثانیا*  برنامه محور خواهم بود و نگاه توسعه ای خواهم داشت
*ثالثا*  بالاترین سطح تعامل را با نمایندگان و امام جمعه و مدیران کشوری و لشکری در جهت توسعه همه جانبه استان خواهم داشت زیرا هدف همه اعتلای کشور و استان است.
*رابعا* استان را اقتصادی اداره خواهم کرد و معتقدم حتی مساجد هم باید اقتصادی اداره شده و  خودکفا باشند. وظیفه اساسی استاندار این است که به ایده ها فرصت پرواز دهد و  با برداشتن موانع و جذب سرمایه گذار کاری کنند که سطح اشتغال بالا رود و اگر اشتغال بالا رود ضمن کاهش بیکاری شاهد افزایش سطح رفاه، مسکن، ازدواج و … خواهیم بود.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین