نصیربوشهرآنلاین ـ سیدرضا حسینی: این روزها کم و بیش شاهد قطعی برق و نارضایتی بسیاری از مردم در سراسرکشور می باشیم.یکی از متخصصان حوزه برق صنعتی پیشنهاد نموده با توجه به اینکه جند سال قبل فردی ادعا نمود دور سرش هاله ای از نور می چرخد. پس می توان با کمک تکنولوژی از این انرژی […]

نصیربوشهرآنلاین ـ سیدرضا حسینی:

این روزها کم و بیش شاهد قطعی برق و نارضایتی بسیاری از مردم در سراسرکشور می باشیم.یکی از متخصصان حوزه برق صنعتی پیشنهاد نموده با توجه به اینکه جند سال قبل فردی ادعا نمود دور سرش هاله ای از نور می چرخد. پس می توان با کمک تکنولوژی از این انرژی خدا دادی جهت راه اندازی وسایل برقی و روشن کردن میلیونها لامپ در سراسر کشور استفاده نمود و دیگر در هیچ استانی شاهد قطعی برق نباشیم.
همانطور که می دانیم فرزندان بعضی از مسئولان بطور ذاتی حامل ژنهای خوب می باشند، زیست شناسی در یکی از دانشگاههای اروپا پس از انجام تحقیقات زیادی به این نتیجه رسیده که می توان از ژن خوب نور چشمی ها از طریق مراکز دانش بنیان استفاده نمود و حیواناتی نظیر بره،گوساله ،مرغ ،بز و…..با ژن خوب پرورش داد که پس از مصرف گوشت این دامها توسط کودکان و نوجوانان،ژن خوب به کروموزهای آنها انتقال می بابد و بر بهره هوش آنها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

هر روز در کشور به مدارک قلابی بعضی از مدیران کبیر وصغیر انتقاد زیادی می گردد.بسیاری از مردم خواهان بررسی این مدارک توسط مراکز علمی می باشند.پیشنهاد می گردد نمایندگان مجلس با ارائه طرح هزار فوریتی و کوبیدن مهر غیر قلابی بودن بر مدارک دکترا و مهندسی مسئولان، به این غائله پایان دهد.
مدتی است که بازنشستگان کشوری ،لشکری و تامین اجتماعی خواهان همسان سازی حقوق خود با شاغلین می باشند. فردی که سابقه زیادی در چرت زدن در مجلس دارد،در گفتگو با پشمک نیوز اظهار داشتند که همسان سازی حق بازنشستگان نمی باشد زیرا در دوران خدمت خود حقوق دریافت نموده اند. اگر پولی در خزانه مانده باشدباید به حساب آقازادها واریز گردد زیرا خرج و مخارج این عزیزان در داخل و خارج بسیار زیاد و بر اساس دلار محاسبه می گردد.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین