نصیربوشهرآنلاین: در صفحه رسانه خبری نماینده دشتی تنگستان منتشر شده بود که: غلامحسین زارعی نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بعنوان رئیس گروه پارلمانی عمان، لیبی و اسلوونی انتخاب گردید. پیش از این نیز ابراهیم رضایی نماینده دشتستان به مدت ۴ سال رئیس گروه دوستی ایران و روسیه در مجلس دوازدهم شد. این […]

نصیربوشهرآنلاین:

در صفحه رسانه خبری نماینده دشتی تنگستان منتشر شده بود که: غلامحسین زارعی نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بعنوان رئیس گروه پارلمانی عمان، لیبی و اسلوونی انتخاب گردید.

پیش از این نیز ابراهیم رضایی نماینده دشتستان به مدت ۴ سال رئیس گروه دوستی ایران و روسیه در مجلس دوازدهم شد.

این عضویت های نمایندگان استان با شور و حرارت و تبلیغات فراوان به عنوان دستاورد نمایندگان به مردم استان و حوزه انتخابیه نشان داده می شود گویی که این نمایندگان شق القمری کرده و سرمایه های تجار این کشور ها را به حوزه انتخابیه گسیل می دارند!

نکته جالب اینکه حتی پرواز مستقیمی از کشورمان به بعضی از کشورهایی که این نمایندگان عضو گروه دوستی آن هستند وجود ندارد!

چندی پیش آقای دکتر پزشکیان ریاست جمهوری ایران در سخنرانی به بیان تجربه خود در مجلس در گروه های دوستی پرداخت و گفت:

« نماینده های مجلس در قالب گروه های دوستی می روند کشورها را میگردند و بدون انجام کاری بر می گردند.

زمانی که نماینده بودیم ما را به عنوان گروه دوستی به کشورهای مختلف می فرستادند. ما به فرستنده میرفتیم می گفتیم شما از ما میخواهید چه بگوییم، خداوکیلی به ما چیزی نمی گفتند.»

این که چقدر حضور در این گروه های دوستی پارلمانی برای استان و حوزه انتخابیه این نمایندگان مفید خواهد بود جای سوال دارد تا این نمایندگان توضیحاتی پیرامون محاسن آن برای افکار عمومی حوزه انتخابیه خود ارائه دهند تا مردم بیشتر به این دستاورد نمایندگان پی ببرند!

 

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین