نصیربوشهرآنلاین: شنیدیم بعضی متولیان امامزاده ها جای قبری برای خودشان در نظر می گیرند برای روز مبادا، اما نشنیدیم مسئولان سمت خالی پایین تر از سمت فعلی خودشان را نگه دارند و به کسی ندهند برای برکناری احتمالی!! شده حکایت یکی از مسئولان پارس جنوبی که با بی لیاقتی محض یک سمت مهم را چند […]

نصیربوشهرآنلاین:

شنیدیم بعضی متولیان امامزاده ها جای قبری برای خودشان در نظر می گیرند برای روز مبادا، اما نشنیدیم مسئولان سمت خالی پایین تر از سمت فعلی خودشان را نگه دارند و به کسی ندهند برای برکناری احتمالی!!
شده حکایت یکی از مسئولان پارس جنوبی که با بی لیاقتی محض یک سمت مهم را چند سالی اشغال نمود،این مسئول که حتی حسادت به دریافت مهریه خانم همکاران داشت و به دیوان شکایت برد که به زیر سقف برود، همیشه آماده برکناری است ولی تا کنون مدیران عامل ضعیف تر از خودش مماشات نمودند، شنیده شد این مسئول یک گرید B ( سمتB) را در زیر مجموعه برای خودش نگه داشت که اگر برکنار شد روی این سمت بنشیند و از سازمان خارج نشود!!!!!! شنیدن این خبر هم خنده دارد و هم گریه، همانطور که مشاهده رفتارها و دیدن این افراد در این مقام مهم، هم تاسف برانگیز است و هم خنده آور.
سیستم های دولتی با چنین مسئولانی اداره میشوند! اگر این سیستم خصوصی بود حتی یک روز چنین کسانی رنگ کارمندی را نمی دیدند چه رسد به اینکه به مسئولیت مهم برسند، وقتی که شاخص ها توانایی ذاتی و اکتسابی افراد نباشد حاصل جمع چنین مسئولانی میشود که سمت سازمان را برای کنار گذاشتن احتمالی خودش خالی بگذارد! و هیچکس هم بازخواستش نکند!!

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین