مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر : استان بوشهر بیش از ۴۵۰ هزار مشترک آب دارد که ۹۰ درصد آن خانگی است   ابوالحسن عالی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تولید روزانه آب در استان بوشهر، ۴۲۰ هزار متر مکعب در شبانه […]

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر :

استان بوشهر بیش از ۴۵۰ هزار مشترک آب دارد که ۹۰ درصد آن خانگی است

 

ابوالحسن عالی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تولید روزانه آب در استان بوشهر، ۴۲۰ هزار متر مکعب در شبانه روز است که ۴۵ درصد از سد کوثر، ۲۵ درصد از کازرون، ۲۵ درصد از آب شیرین کن ها و ۵ درصد نیز از چاه های درون استانی است۔

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد:
سرانه تولید به ازای هر نفر در شبانه روز ۳۲۵ لیتر و سرانه مصرف ۲۹۰ لیتر می باشد

ایشان افزود: استان بوشهر بیش از ۴۵۰ هزار مشترک اب دارد که ۹۰ درصد آن خانگی است، متوسط مبلغ قبض صادر شده مشترکین ۱۵۰ هزار تومان است، ۴۰ درصد مشترکین در چهارچوب مصرف، و ۱۵ درصد از ۲ برابر تا ۴ برابر است۔

ابوالحسن عالی خاطر نشان کرد: تماس ها در خصوص افت و فشار و بی آبی از فروردین سال گذشته تا ۱۱ آذر امسال ۶۷ درصد در شهر بوشهر و ۶۹ درصد در کل استان کاهش داشته است۔

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: از سال گذشته تا امروز تقاصای اب تانکری در شهرستان بوشهر ۵۰ درصد و در کل استان ۳۵ درصد کاهش داشته است۔

ابوالحسن عالی از پروژه های در دست احداث شرکت اب و فاضلاب خبرداد و گفت: یک هزار میلیارد تومان پروژه های در دست اجرا در حوزه شهری و یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروزه های در دست اجرا روستایی، و سه هزار میلیارد تومان پروژه در دست اجرا فاضلاب داریم۔

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ظرفیت تولید آب شیرین کن های استان بوشهر در چشم انداز ۱۲ ساله، رسیدن به مرز تولید ۲۴۰ هزار متر مکعب آب در شبانه روز عنوان کرد، که در آن صورت ۱۰۰ درصد اب استان بوشهر تامین خواهد شد

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین