آخرین فاز پارس جنوبی با همت مهندسین و پیمانکاران ایرانی به بهره برداری می رسد استاندار بوشهر: فاز ۱۱ پارس جنوبی کاملا ایرانی، با همت مهندسین و پیمانکاران ایران به بهره برداری می رسد، این فاز یکی از مهم ترین فازهایی است که باید زودتر به بهره برداری می رسید. به گزارش خبرنگار نصیر بوشهر آنلاین، […]

آخرین فاز پارس جنوبی با همت مهندسین و پیمانکاران ایرانی به بهره برداری می رسد

استاندار بوشهر: فاز ۱۱ پارس جنوبی کاملا ایرانی، با همت مهندسین و پیمانکاران ایران به بهره برداری می رسد، این فاز یکی از مهم ترین فازهایی است که باید زودتر به بهره برداری می رسید.

به گزارش خبرنگار نصیر بوشهر آنلاین، احمد محمدی‌زاده روز شنبه در آئین افتتاح و اجرای ۸۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان گناوه اظهار داشت:
براساس برنامه‌ریزی های انجام شده رئیس جمهور روز دوشنبه ۶ شهریور با حضور در منطقه پارس جنوبی فاز ۱۱ پارس جنوبی را افتتاح خواهد کرد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: فاز ۱۱ پارس جنوبی آخرین فاز بهره برداری نشده و تنها فاز توسعه نیافته میدان مشترک گازی است که بارها از سوی شرکت‌های شرکت‌های چینی و توتال فرانسه به تعویق افتاد.

وی متذکر شد: این فاز کاملا ایرانی، با همت مهندسین و پیمانکاران ایران به بهره برداری می رسد، واز مهم ترین فازهایی است که باید زودتر به بهره برداری می رسید.

محمدی زاده افزود: در شهرستان گناوه یک هزار و ۲۷۶ واحد زمین مسکونی به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و سرپرست خانوار، ۳۰۰۰ واحد روستایی و ۸۹۰۰ به صورت انفرادی و گروهی واگذار می شود.

پروژه عمرانی آموزش و پرورش شهرستان گناوه به مناسبت هفته دولت

– مدرسه ابتدایی شهید غلامحسین کرمی، روستای سربست، پیمانکار آرام بنای پایتخت.
– زمین چمن مصنوعی( طرح شهید سلیمانی) دبیرستان شهید ناصر رسولی. پیمانکار آذین سازه میلاد.
– مدرسه ۱۲ کلاسه ابتدایی، حرم به حرم، پیمانکار آذین سازه میلاد.

دیگر پروژه های عمرانی شهرستان گناوه

– آئین واگذاری ۴۶۷ قطعه زمین معادل یک هزار و ۱۵۱ واحد مسکونی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرستان گناوه( روستای مال قائد)

– افتتاح طرح تولید خوراک آماده طیور، ظرفیت ۴۰ تن، با ده هزار متر زمین، سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیارد ریال،تسهیلات ثابت ۱۶۰ میلیارد ریال، تسهیلات سرمایه،در گردش ۴۰ میلیارد ریال، بانک عامل کشاورزی، منابع وام ۷۸ درصد بانکی و ۲۲ درصد صندوق ملی و اشتغال زایی ۱۵ نفر.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین