* _رئیس آموزش و پرورش استان بوشهر ؛ *آیا اطلاع دارید در روستاهای ساحلی دشتی سالانه چه تعداد ترک تحصیل می کنند ؟!* 🔸🔸پیام مخاطب 🔸🔸 آقای رئیس آموزش و پرورش استان ، شما خبر دارید باتوجه سیاست هاو مدیریت شما و مدیران قبلی، چند نسل از جوانان این مملکت از تحصیل باز مانده اند […]

*
_رئیس آموزش و پرورش استان بوشهر ؛
*آیا اطلاع دارید در روستاهای ساحلی دشتی سالانه چه تعداد ترک تحصیل می کنند ؟!*
🔸🔸پیام مخاطب 🔸🔸

آقای رئیس آموزش و پرورش استان ، شما خبر دارید باتوجه سیاست هاو مدیریت شما و مدیران قبلی، چند نسل از جوانان این مملکت از تحصیل باز مانده اند ؟!

اقای موحدی نیا رئیس آموزش پرورش استان شما مطلع هستید چند نسل از جوانان روستاهای شهرستان دشتی دیپلم نگرفته اند ؟! در بین چند نسل از آنها یک دیپلمه وجود ندارد ؟!
اقای رئیس خبر دارید در آموزش و پرورش بخش کاکی و روستاهای بندر لاور ، گلستان ، کبگان ، چه تعداد دانش اموز هرساله بعد از دوران راهنمایی تحصیل را رها می کنند و به خیل بی سوادان می پیوندند ؟!

اقای رئیس آموزش و پرورش استان بوشهر ؛ اگر از موضوع ترک تحصیل دانش اموزان بعد از راهنمایی اطلاع دارید و هیچ کاری تا حالا نکرده ای و نمی کنید به آموزش و پرورش کشور خیانت می کنید و اگر اطلاع ندارید هر چه زودتر این مسند را به اهلش بسپارید ؟!
اقای موحدی نیا ، مدیریت این نیست که فقط عنوان مدیری را یدک بکشی و سالانه شاهد و ناظر ترک تحصیل نوجوانان این مملکت باشید
اما اقای استاندار ؛ شما اطلاع دارید در روستاهای ساحلی دشتی ، دانش اموزان به علت نداشتن مدارس متوسطه تحصیل را رها کرده اند ؟!
اقای استاندار ، روا نیست تحت حکومت شما در استان چند نسل از نوجوانان این مملکت ترک تحصیل کنند و برای شما این خیل ترک تحصیل ها عادی باشد و جهت احداث یک مدرسه متوسطه برای روستاهای ساحلی دشتی اقدامی نکنید ؟!

https://chat.whatsapp.com/Di9ULtCEYePEsJegHZ2SKS

  • منبع خبر : اختصاصی نصیر بوشهر انلاین