افتتاح و کلنگ زنی ۶۶ پروژه شهرستان عسلویه با حضور وزیر کشور آغاز شد دکتر احمد وحیدی در چهارمین روز از ایام دهه فجر در آیین افتتاح و عملیات اجرایی طرح های عسلویه در سالن چند منظوره بیدخون اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به […]

افتتاح و کلنگ زنی ۶۶ پروژه شهرستان عسلویه با حضور وزیر کشور آغاز شد

دکتر احمد وحیدی در چهارمین روز از ایام دهه فجر در آیین افتتاح و عملیات اجرایی طرح های عسلویه در سالن چند منظوره بیدخون اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر آن هستیم.

وزیر کشور از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های استان بوشهر با اعتبار۱۴۷ هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: کشور در مسیر توسعه و پیشرفت و عمران و آبادانی است و همین باعث ناکامی آنان شده است.

وی تصریح کرد: امسال در دهه فجر، ۶۶ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در عسلویه افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وحیدی تاکید کرد: کاهش آلایندگی پارس جنوبی الزامی است و مردم عسلویه نیازمند توجه ویژه هستند.

وزیر کشور در خصوص انتخابات ۱۱ اسفند گفت: لازمه یک ایران قوی، مجلس قوی و لازمه مجلس قوی انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری مردم است، و وزارت کشور آمادگی کاملی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را دارد.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین