مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از افتتاح ۴۶ فضای آموزشی و آغاز عملیات اجرایی ۵۵ مدرسه با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در استان خبر داد سهیلا شعبانی به‌گزارش پایگاه خبری نصیر بوشهرآنلاین علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار […]

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از افتتاح ۴۶ فضای آموزشی و آغاز عملیات اجرایی ۵۵ مدرسه با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در استان خبر داد

سهیلا شعبانی

به‌گزارش پایگاه خبری نصیر بوشهرآنلاین علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته معلم برنامه‌های مختلفی در سراسر استان اجرا خواهد شد از نواختن زنگ سپاس معلم تا غبارروبی گلزار شهدا با حضور رییس سازمان بسیج فرهنگیان، و تجلیل از معلمان و مربیان پرورشی نمونه استانی و منطقه‌ای.

موحدی از افتتاح ۴۶ فضای آموزشی با اعتبار حدود ۵۰۰ میلیارد تومان و آغاز عملیات ۵۵ مدرسه با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خبر داد و گفت: برنامه های گرامیداشت مقام معلم از هنرستان انقلاب اسلامی در بهمنی شروع خواهد شد, بعد از آن آغاز عملیات اجرایی مدرسه ای در منطقه تنگک با حضور رییس سازمان نوسازی مدارس کشور انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر مسوولیت سه دبیرخانه کشوری را بر عهده دارد، گفت: استان بوشهر میزبان ملی دبیرخانه‌های کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی، جشنواره اردوهای برتر تدریس درس تفکر و درس زندگی و دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر است.

موحدی اعلام کرد: ۳۹ رشته محل جدید در هنرستان‌ها صادر می شود این رشته‌ها بر اساس بوم استان‌ها تقسیم‌بندی شده، به طوری که شهرستان‌های ساحلی، رشته‌های دریا محور و نفت و گاز و سایر شهرستان‌ها در حوزه کشاورزی برنامه‌ریزی شده، همچنین سند چشم‌انداز پنج ساله توسعه آموزش متوسطه استان بوشهر تدوین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهردر خصوص نوسازی ناوگان خودرویی آموزش و پرورش استان پس از ۱۰ سال، عنوان کرد: خرید ۶۰ خودرو سواری و کامیونت و تعمیر و بازسازی بیش از ۶۰ خودرو باری و عمومی در طرح شهید زالی با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال انجام شده است. موحدی با اشاره به افزایش ۲۵۰ درصدی درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان بوشهر طی ۲ سال و کسب رتبه برتر کشور، اضافه کرد: ۲۸۸ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و اداری از محل طرح‌های تملک دارایی استانی و نفت و گاز توزیع شده است.

ایشان افزود: اجرای طرح‌های روستا مرکزی و تجهیز مدارس چهار شهرستان جنوبی استان از طریق طرح‌های آلایندگی و کمکهای شورای راهبردی منطقه انرژی پارس به ارزشی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر آنلاین