🔹نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت:ملت ایران در روز ۱۲ فروردین تئوری جدایی دین از سیاست را با رای قاطع بیش از ۹۸ درصد ابطال کرد و در این روز آرزوی پیامبران الهی که تشکیل نظام اسلامی بود،محقق شد. 🔹سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان که در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم […]

🔹نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت:ملت ایران در روز ۱۲ فروردین تئوری جدایی دین از سیاست را با رای قاطع بیش از ۹۸ درصد ابطال کرد و در این روز آرزوی پیامبران الهی که تشکیل نظام اسلامی بود،محقق شد.

🔹سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان که در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر اقامه شد افزود:حضرت امام خمینی(ره) فرمودند صبحگاه ۱۳ فروردین روز نخستین حکومت الله و حکومت مستضعفان و از بزرگ ترین اعیاد مذهبی و ملی ماست چراکه ملت ایران انقلاب را ایجاد کرد و آرزوی همه صالحان و پیامبران الهی را محقق کرد.

🔹وی اظهار کرد:در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ ملت ایران اعلام کرد به غیر از خداوند هیچ معبودی نمی خواهیم،حکومت های غربی و کومونیستی را نمی خواهیم و در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ اعلام کرد که حکومت جمهوری و مردمی مبتنی بر اسلام را می خواهیم.

 

  • منبع خبر : فرارو