ایجاد صنایع مونتاژ و کارگاه‌های تولیدی در شهرستان‌های شمالی علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر در آیین افتتاح طرح‌های شهرستان دیلم اظهار داشت: با ایجاد صنایع مونتاژ و کارگاه‌های تولیدی در شهرستان‌های شمالی استان می‌توان با استفاده از ظرفیت ته‌لنجی زمینه تولید در این شهرستان‌ها را تقویت کرد. ایشان افزود: گناوه و دیلم […]

ایجاد صنایع مونتاژ و کارگاه‌های تولیدی در شهرستان‌های شمالی

علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر در آیین افتتاح طرح‌های شهرستان دیلم اظهار داشت: با ایجاد صنایع مونتاژ و کارگاه‌های تولیدی در شهرستان‌های شمالی استان می‌توان با استفاده از ظرفیت ته‌لنجی زمینه تولید در این شهرستان‌ها را تقویت کرد.

ایشان افزود: گناوه و دیلم از ظرفیت‌های مهمی در عرصه سرمایه‌گذاری و به ویژه در حوزه تجارت دریایی برخوردار هستند.

باستین خاطر نشان کرد: با استفاده از ظرفیت ته‌لنجی و با واردات مواد اولیه،کالاهای واسطه‌ای، محصول تمام شده، صنایع مونتاژ و یا کارگاه تولیدی محصول در دیلم و گناوه شکل می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: این همایش با هدف جذب سرمایه‌گذاران در گناوه و دیلم و با حضور مدیران اقتصادی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی در خصوص آمادگی بخش دولتی و هماهنگی لازم حوزه اقتصادی به‌منظور حمایت از جذب سرمایه‌گذاری در دیلم و گناوه گفت: هدف از برگزاری این همایش بسترسازی و آماده‌سازی حضور سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذاران بومی گناوه و دیلم برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف و ایجاد اشتغال پایدار در این دو شهرستان است.

باستین تاکید کرد: دولت این آمادگی را دارد که هر گونه همکاری برای تحقق این موضوع را انجام دهد.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین