رسول زارعی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: پیش بینی درآمد مالیاتی در سال جاری ۱۳۴ هزار میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته ۹ درصد افزایش دارد. ایشان افزود: در ۸ ماه گذشته ۸۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی استان بوشهر وصول شده است که […]

رسول زارعی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: پیش بینی درآمد مالیاتی در سال جاری ۱۳۴ هزار میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته ۹ درصد افزایش دارد.

ایشان افزود: در ۸ ماه گذشته ۸۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی استان بوشهر وصول شده است که این میزان نسبت به ۸ ماه سال قبل ۱۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر تصریح کرد: برای سال جاری مجموعا ۱۳۷ هزار میلیارد ریال وصول درآمد در استان بوشهر پیش‌بینی شده است.

زارعی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود امسال ۸۵۱ هزار میلیارد ریال وصول درآمد گمرکی باشد که که در ۸ ماه گذشته ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد آن وصول شده است و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱ برابری داشته است.

وی یادآور شد: از فروردین سال گذشته تا امروز ۶۱ هزار و ۷۹۲ درخواست صدور مجوز ثبت شده است که بیش از ۴ هزار مجوز مربوط به سفرهای صیادی است.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین