روزنامه هم میهن در سرمقاله امروز نوشت: 🔺آقای رئیسی! آیا فراموش کردید که دولت قبل را تمسخر می‌کردید که نیامدن شما این خطر را داشت که دلار ۵۰۰۰ تومان شود، حالا که به قیمت های فعلی رسیده است، چه می گوئید؟ سکه هم که دوشادوش دلار رکورد های جدید را درمی‌نوردد. 🔺گوشت، تصاعدی شده […]

 

روزنامه هم میهن در سرمقاله امروز نوشت:

🔺آقای رئیسی! آیا فراموش کردید که دولت قبل را تمسخر می‌کردید که نیامدن شما این خطر را داشت که دلار ۵۰۰۰ تومان شود، حالا که به قیمت های فعلی رسیده است، چه می گوئید؟ سکه هم که دوشادوش دلار رکورد های جدید را درمی‌نوردد.

🔺گوشت، تصاعدی شده است و ران به بالای ۵۰۰ هزار تومان رسیده و البته از حقوق‌های بالای ۷ میلیون تومان یا معادل ۱۴ کیلو گوشت هم مالیات می‌گیرید تا بلکه هزینه‌های اضافی دولت را پوشش دهید.

🔺دولت موجود فاقد نظریه اقتصادی است، بدترین کارهای دولت‌های قبل را تکرار می‌کند، بدون اینکه به تبعات آنها واقف باشد. در این مدیریت حداقل‌های صلاحیت علمی و حرفه‌ای اداره اقتصاد کشور دیده نمی‌شود. برای اثبات این ادعا کافی است که آقای رئیسی توضیح دهند که چگونه می‌خواهند تورم را کنترل کنند و چرا تاکنون نتوانسته‌اند؟

🔺راستی این روزها که در مدت کمی ۱۰ درصد از ارزش پول ملی کم شده است، چرا سکوت کرده‌اید؟ چرا کسی باید ادعای فوق را از شما باور کند؟ چگونه می‌خواهید آن را کنترل کنید؟ چرا باید تا رسیدن دلار به قیمت حتی صدهزار تومان صبر کنند؟

 

  • منبع خبر : عصر فوری