برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان جم با حضور استاندار احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان جم اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن در عرصه‌های مختلف در ۴۵ سال گذشته نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته‌اند که درخور تحسین است. وی با بیان اینکه وحدت و همدلی عامل موفقیت در جامعه […]

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان جم با حضور استاندار

احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان جم اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن در عرصه‌های مختلف در ۴۵ سال گذشته نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته‌اند که درخور تحسین است.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی عامل موفقیت در جامعه است گفت: پیشرفت هر جامعه مرهون وحدت و همدلی است که خداوند متعال در آیات قرآن کریم همواره به این مهم تأکیدات فراوانی کرده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر نماد اتحاد و وحدت مردم و مسئولان می باشد، و شهرستان جم در حوزه‌های مختلف موفق است

محمدی زاده خاطر نشان کرد: شهرستان جم دارای سه مسیر اصلی است که توسعه طرح‌های راهسازی در این محورها اولویت است.

وی محور جاده‌ای جم به دشتی را یکی از طرح‌های مهم دانست و بیان کرد: محور ریز به دژگاه و ریز به دوراهک از دیگر محورهای مواصلاتی در شهرستان جم است که اقدامات لازم برای آنها انجام شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه طرح‌های آبرسانی در شهرستان جم پس از سال‌ها توقف اجرا شد گفت: اکنون مرحله نخست آب‌شیرین‌کن سیراف به جم با ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز وارد مدار بهره‌برداری شده که این طرح تا تولید ۲۸ هزار مترمکعب ادامه دارد.همچنین عملیات آبگیری سد باغان آغاز شده که با اجرای خط انتقال آب نقش مهمی در تامین آب شهرستان جم دارد.

استاندار بوشهر در ادامه از اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌های استان بوشهر از سوی اداره کل امور مالیاتی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا ۲ ماه مانده به پایان سال اعتبارات ارزش افزوده افزایش می‌یابد که نقش مهمی در توسعه عمران شهری و زیرساخت‌ها در شهرهای مختلف استان دارد.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین