بهره برداری از محور روستایی ریز- انارستان- سرچشمه استاندار بوشهر: محور روستایی ریز- انارستان- سرچشمه از محورهای ضروری استان بود و سال ها مردم صبور این منطقه از نبود جاده مناسب رنج می بردند که به لطف خدا امروز این مشکل برطرف شد. به گزارش خبرنگار نصیر بوشهر آنلاین، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در […]

بهره برداری از محور روستایی ریز- انارستان- سرچشمه
استاندار بوشهر: محور روستایی ریز- انارستان- سرچشمه از محورهای ضروری استان بود و سال ها مردم صبور این منطقه از نبود جاده مناسب رنج می بردند که به لطف خدا امروز این مشکل برطرف شد.
به گزارش خبرنگار نصیر بوشهر آنلاین، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در آیین بهره برداری از محور روستایی ریز- انارستان- سرچشمه که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد اظهار داشت:
محور روستایی ریز- انارستان- سرچشمه از محورهای ضروری استان بود و سال ها مردم صبور این منطقه از نبود جاده مناسب رنج می بردند که به لطف خدا امروز این مشکل برطرف شد.
ایشان افزود: این پروژه با اعتبار۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، به طول ۵ کیلومتراست.کارفرمای آن، اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای استان بوشهر، پیمانکار شرکت بتن سازان عمران دشتی است.
استاندار بوشهر در آیین آغاز عملیات اجرایی بهسازی و اصلاح نشست های محور جم – عسلویه تصریح کرد: عملیات اجرایی این محور با اعتبار  ۲۷۰ میلیارد تومان.، به طول ۹۰ کیلومتر. کارفرما اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای استان بوشهر و پیمانکار شرکت ساختمان راه گستر لیان جنوب می باشد.


محمدی زاده هم چنین از فاز اول آب شیرین کن سیراف – جم بازدید به عمل آورد و بر لزوم تسریع در رفع نواقص و تکمیل طرح در کمترین زمان ممکن تاکید کرد
استاندار بوشهر گفت: پروژه آب شیرین کن سیراف- جم با ظرفیت ۱۰۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز، و ظرفیت کل ۲۸ هزار متر مکعب در شبانه روز در تامین آب شرب شهر جم و ۳ شهرک مسکونی وزارت نفت با جمعیت تحت پوشش ۳۹ هزار و ۴۷۷ نفر و سرمایه‌گذاری شرکت مهندسی رعد آب جنوب به زودی به بهره برداری می رسد.
از  مشخصات فنی پروژه: تامین آب خام دریا
ظرفیت تامین آب: ۱۱۶ لیتر در ثانیه
سالن تصفیه اصلی: ۱۰ هزار متر مکعب
حجم مخازن آب خام: ۳۰۰۰ متر مکعب
حجم مخازن آب پاک: ۷۰۰۰ متر مکعب
خط انتقال آب پاک: ۴۲ کیلومتر
اعتبار کل: ۷۵۰۰ میلیارد ریال است
محمدی زاده اهداف پروژه آب شیرین کن سیراف- جم را طرح تامین آب شرب جم، و سه شهرک مسکونی وزارت نفت ذکر کرد

  • منبع خبر : اختصاصی نصیر بوشهر