🔹در روزهای گذشته پیامک های قبض تلفن ثابت باعث شگفتی و تعجب مشترکان شده است. تعداد زیادی از مخاطبان از افزایش تا ۲۰ هزارتومانی قبض تلفن شان گلایه کردند و برخی نوشتند هرچند خط تلفن ثابت برای آن ها قطع بوده و هیچ تماسی نداشته اند اما حالا باید صورت حساب ۱۸ تا ۲۰ هزار […]

🔹در روزهای گذشته پیامک های قبض تلفن ثابت باعث شگفتی و تعجب مشترکان شده است. تعداد زیادی از مخاطبان از افزایش تا ۲۰ هزارتومانی قبض تلفن شان گلایه کردند و برخی نوشتند هرچند خط تلفن ثابت برای آن ها قطع بوده و هیچ تماسی نداشته اند اما حالا باید صورت حساب ۱۸ تا ۲۰ هزار تومانی را پرداخت کنند!

 

🔹با این که تقریبا هیچ کسی نمی دانست بند اضافه شده به قبض های تلفن ثابت با عنوان «خدمات مکالمه صوتی» اصلا چه معنایی می دهد اما بسیاری مجبور شدند برای جلوگیری از یک طرفه شدن خطوط تلفن مخابرات شان این قبض ها را پرداخت کنند و  همین پرداخت‌های اجباری هم گلایه های زیادی را به دنبال داشته است.

 

🔹این در حالی است که تاکنون اظهارات متناقضی درباره افزایش قبوض تلفن منتشر شده است و با آن که افزایش تعرفه از یک ماه پیش روی قبض ها اعمال شده اما وزیر ارتباطات در مصاحبه روز گذشته، شرط هایی را برای موافقت با این افزایش تعرفه گذاشته است!

 

  • منبع خبر : عصر فوری