رکاب زنی ساحل نشین که عشق به آبی در وجودش موج می زند ✍️ رضا سیاهوشی ایوب عطوفی دل دریایی دارد ، مهربان ، خوشرو ، بامرام و طرفدار سرسخت استقلال تهران و تیم فوتبال سکان جفره . ( تیم سکان جفره علیرغم خدمات فراوانی که به فوتبال بوشهر کرد و بازیکنانی بنام و شایسته […]

رکاب زنی ساحل نشین که عشق به آبی در وجودش موج می زند

✍️ رضا سیاهوشی

ایوب عطوفی دل دریایی دارد ، مهربان ، خوشرو ، بامرام و طرفدار سرسخت استقلال تهران و تیم فوتبال سکان جفره .
( تیم سکان جفره علیرغم خدمات فراوانی که به فوتبال بوشهر کرد و بازیکنانی بنام و شایسته ایی معرفی نمود اما متاسفانه زمین آن ، از بی تدبیری مسئولان ورزش هنوز خاکی و به نوعی رها شده است )

از روحیه بسیار خوبی

برخوردار می باشد و هر روز عصر از محله جفره ماهینی تا ساختمان شرکت ملی نفتکش ( قسمت دوچرخه سواری جاده ساحلی ) رکاب می زند تا هم ثابت کند که معلولیت محدودیت ندارد و هم نشان دهد که میتوان از زندگی لذت برد و نشاط داشت.

ایوب ها بسیار توانمند و قوی هستند و می توانند مشوق انسان های باشند که جسم سالمی داشته اما برای حفظ و سلامتی بدن خود کمتر به ورزش می پردازند!

ز ورزش میاسای و کوشنده باش
که بنیاد گیتی به کوشندگی است

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻣﻌﻠﻮﻟﯽ ﮐﻪ ﮔﻔﺖ :
ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ
ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺟﻤﻠﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﺧﺪﺍ ﺭﻭ ﺷﮑﺮ !!!

✔️از مسئولان ورزش استان انتظار می رود نیم نگاهی هم به این عزیزان داشته باشند و همچنین باشگاهای مثل استقلال و پرسپولیس که چنین طرفدارانی در شهرستان های مختلف دارند را شناسایی و به طریقی خشنودشان نمایند تا رسالت فرهنگی خود هم به خوبی بجا آورده باشند.

  • منبع خبر : اختصاصی نصیر بوشهر انلاین