سخنی با بعضی ازنمایندگان انتخاب شده مجلس ۱۲ سیدرضاحسینی،بندر کنگان ،پانزدهم اسفند هزار و چهارصد و دو. ایول به شما که بابه کار گرفتن انواع و اقسام روشها، ترفندها و مبارزات انتخاباتی موفق به سربیرون آوردن از صندوق رای شده و روانه بهارستان گردیدید. آنهایی که در دوره یا دوران قبل نماینده مجلس بوده سعی […]

سخنی با بعضی ازنمایندگان انتخاب شده مجلس ۱۲

سیدرضاحسینی،بندر کنگان ،پانزدهم اسفند هزار و چهارصد و دو.

ایول به شما که بابه کار گرفتن انواع و اقسام روشها، ترفندها و مبارزات انتخاباتی موفق به سربیرون آوردن از صندوق رای شده و روانه بهارستان گردیدید. آنهایی که در دوره یا دوران قبل نماینده مجلس بوده سعی نمایید دراین مجلس دیگر به فکر خود و اطرافیانتان باشید .شما در مجلس قبل آنقدر برای مردم کار و تلاش نموده اید که قلم از بیان آن عاجر است.موی شما در راه خدمت  همچون برف سفید شده است(البته آنهایی که از نعمت داشتن مو محروم می باشند منظور سفید شدن ریش و سبیلشان می باشد)نمایندگان جدید هم دقت نموده که ممکن این فرصت هرگز برایشان تکرار نشود لذا هر دوگروه (چه با سابقه و بی سابقه )به نکات ذیل که توسط جمعی از متخصصان علوم مجلسی تهیه و تدوین شده توجه و عمل نمایند .
۱_ رایزنی جهت انتصاب افراد فامیل یا اعوان و انصارتان در سمتهای وزیر،معاون وزیر،استانداران،مدیران کل،فرمانداران،بخشداران روسای ادارات و…
۲_ استفاده از رانت اطلاعات اقتصادی و گرفتن امتیاز جهت تعدادی از نزدیکان یا اعضای ستاد انتخاباتی  و شراکت پنهانی با آنها.
۳_ تلاش جهت انتقال فرزندان ،برادران ،اعضای فامیل یا دوستانتان  که کارمند دولت می باشد ولی دوست دارند در تهران شاغل و زندگی نمایند مثل انتقال به  مجلس به عنوان کارمند یا در یکی از وزارتخانه ها.
۴_سفر با بودجه بیت المال به کشورها تحت عناوین مختلف و اقامت در بهترین هتلهای دنیا جهت خدمت به محرومین ومستضعفین.
۵_ اگر سربازی یا حتی ژنرالی جلو ماشین شما را گرفت حتما محکمتر به گوشش بزند.کسی که عضو مجلس قانونگذاری است خودش که نباید از قانون پیروی کند.
۶_ استفاده وی آی پی از پروازهای داخلی و خارجی جهت مسافرت خود ،اعضای خانواده،فک و فامیل ، دوستان و اعضای ستادهای انتخاباتی.
۷_انتصاب افراد خاص در مراکز صنعتی نظیر پالایشگاههای نفتی،گازی پارس جنوبی،پتروشیمی و…
۸_ عدم ملاقات و پاسخ دادن به تماسهای تلفنی مردم حوزه انتخاباتی(اینها فقط بدرد رای دادن می خورند) و دیدار با افراد خاص و افراد اسم و رسم دار.
۹_ شعارهای انتخاباتی خود را فراموش کنید زیرا به سخندانی کار برآید به عمل نیست.
۱۰_به فکر دوره بعدی انتخابات مجلس نباشید زیرا شما ثابت کرده اید که به رای شما(مردم) نیاز ندارید.
سیدرضاحسینی،بندر کنگان ،پانزدهم اسفند هزار و چهارصد و دو.

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین