▫️روند نزولی تعداد مخاطبان در بازه چهارساله گذشته در مورد چند برنامه به شرح ذیل است: اعجوبه‌ها آذر ۹۸: ۲۹.۷ درصد آذر ۱۴۰۰:  ۱۹.۸ درصد دی ۱۴۰۲: حدود ۱۷ درصد سمت خدا آذر ۹۸: ۲۶.۲ درصد آذر ۱۴۰۰:  ۱۸.۲ درصد دی ۱۴۰۲: حدود ۱۵ درصد میدون آذر ۹۸:  ۱۷.۸ درصد دی ۱۴۰۲: حدود ۷ درصد […]

▫️روند نزولی تعداد مخاطبان در بازه چهارساله گذشته در مورد چند برنامه به شرح ذیل است:

اعجوبه‌ها
آذر ۹۸: ۲۹.۷ درصد
آذر ۱۴۰۰:  ۱۹.۸ درصد
دی ۱۴۰۲: حدود ۱۷ درصد

سمت خدا
آذر ۹۸: ۲۶.۲ درصد
آذر ۱۴۰۰:  ۱۸.۲ درصد
دی ۱۴۰۲: حدود ۱۵ درصد

میدون
آذر ۹۸:  ۱۷.۸ درصد
دی ۱۴۰۲: حدود ۷ درصد

طبیب
دی ۱۴۰۲: حدود ۱۰ درصد

سلام صبح بخیر
آذر ۹۸: ۱۰.۵ درصد
آذر ۱۴۰۰:  ۸ درصد
دی ۱۴۰۲: حدود ۷ درصد

👈سیدخندان با حدود ۷ درصد، پاورقی حدود ۷ درصد، بگو بخند حدود ۸ درصد، سرنخ با کمتر از دو درصد و خوش نمک با حدود ۶ درصد جزء شکست‌خورده‌های تلویزیون در جذب بیننده هستند.

  • منبع خبر : عصر فوری