*سهم شهر امام حسن از ۳۲ میلیارد مسئولیت های اجتماعی صفر شد/ اسدی در مسئولیت های اجتماعی مردود شد* *✍️محمدرضاگرگی لیراوی(بندرامام حسن)* حکایت جالبی است،هنوز زخم بر دل نشسته بودجه صد میلیونی شهرداری امام حسن التیام نیافته بود که زخمی عمیق تر بر پیکره شهر امام حسن نشست. با خود می اندیشم این مسئولیت اجتماعی […]

*سهم شهر امام حسن از ۳۲ میلیارد مسئولیت های اجتماعی صفر شد/ اسدی در مسئولیت های اجتماعی مردود شد*

*✍️محمدرضاگرگی لیراوی(بندرامام حسن)*

حکایت جالبی است،هنوز زخم بر دل نشسته بودجه صد میلیونی شهرداری امام حسن التیام نیافته بود که زخمی عمیق تر بر پیکره شهر امام حسن نشست.
با خود می اندیشم این مسئولیت اجتماعی است یا اختصاصی؟اگر اجتماعی است چرا اختصاصی پرداخت می شود.

شاید عجیب باشد اما کاملا واقعی است این حکایت تلخ و عجیب تر وقتی است که فردی این نابرابری را رقم می زند که همگان ایشان را به صداقت،راستی، امانتداری، خوشنامی و نیک اندیشی قبول دارند.
خبرهای ناخوشایند حکایت از این دارد که از محل مسئولیت های اجتماعی نفت در سال ۴۰۲ استان بوشهر که ۸۵۰میلیارد تومان می باشد سهم حوزه نماینده بوشهر، گناوه، دیلم ۲۵۰ میلیارد و از این مبلغ ۳۲/۵ میلیارد آن سهم فرمانداری دیلم شد تا جناب فرماندار با بذل و بخشش این مبلغ را صرفا به شهر دیلم و برای طرح هادی ۱۱/۵ میلیارد ، شهرداری ۵ ، مصلای نماز جمعه ۲، حوزه علمیه بانوان و استخر هر کدام یک میلیارد و مابقی را هم هدیه نماید به پارک، زائرسرا و غیره و سهم امام حسن از این مبلغ صفر شود.

*🔶 جناب آقای اسدی شما چرا؟؟*

آقای فرماندار به نقشه شهرستان دیلم که بنگرید قطعا به نام امام حسن برخورد خواهید کرد.
بندر امام حسن هرگز وصله ناجوری برای شهرستان دیلم نبوده و این حق طبیعی مردم امام حسن است که از منابع شهرستان بهره مند شوند.
تا کی باید امام حسن پشت چراغ قرمز دیلم باقی بماند؟
آقای فرماندار یادتان باشد امام حسن و حومه جزو قلمرو مدیریتی جنابعالی است اما در نگاه شما متاسفانه به اندازه یک استخر هم دیده نشد.
جناب آقای اسدی لطفا در تصمیم خود بازنگری کنید .
مردم شهر امام حسن از جناب آقای دکتر جمیری ، امام جمعه محترم و همه مسئولین تقاضا دارند تا با ورود به مساله و بررسی جوانب آن اجازه ندهند حقی از این مردم ولایتمدار ضایع شود.
قطعا مردم شریف امام حسن مطالبه گری را حق طبیعی خود دانسته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید.

چه زیبا گفت سپهری دوست داشتنی

*چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید*

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین