🔹صدیف بدری، عضو کمیسیون جهش تولید مجلس می‌گوید: در تبصره ۱۸ قانون بودجه امسال بالغ بر ۱۲۸ هزارمیلیاردتومان تسهیلات حمایتی اشتغال از محل‌ها و منابع مختلف پیش بینی شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد عملکرد دولت در این حوزه عملا صفر بوده است.   🔹مشکل تمام استان‌های کشور، بیکاری، اشتغال و مشکل تولید است… برای […]

 

🔹صدیف بدری، عضو کمیسیون جهش تولید مجلس می‌گوید: در تبصره ۱۸ قانون بودجه امسال بالغ بر ۱۲۸ هزارمیلیاردتومان تسهیلات حمایتی اشتغال از محل‌ها و منابع مختلف پیش بینی شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد عملکرد دولت در این حوزه عملا صفر بوده است.

 

🔹مشکل تمام استان‌های کشور، بیکاری، اشتغال و مشکل تولید است… برای حل مشکل بیکاری و حمایت عملیاتی از تولید نیاز به سرمایه‌گذاری داریم؛ با حرف زدن و شعار دادن که مشکل حل نمی‌شود.

 

🔹همچنین مجلس در قانون بودجه برای کمک به استان‌های کشور مبلغ ۲هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای هر استان تخصیص داده شده که متاسفانه تا به امروز یک ریال از این مبلغ پرداخت نشده است.

 

🔹در سال گذشته درآمد یارانه‌ها ۱۰۰درصد محقق شده است؛ اما از این درآمد، بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان مطالبات دستگاه‌ها پرداخت نشده است. حتی اقساط برگشتی تسهیلات پرداختی هم داده نشده است.

 

🔹کوتاهی وزارت اقتصاد، کوتاهی سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها کاملا روشن است. نباید به بهانه کسری بودجه، دستگاه‌ها حمایت از تولید و‌ اشتغال را نادیده بگیرند.

 

  • منبع خبر : عصر فوری