*تلخ، زشت، ناپسند* *عیدانه حراست بهرگان به جانباز دفاع مقدس * 🔸🔸پیام مخاطب 🔸🔸 💢شهر امام حسن، دیار کرامت، مهربانی، سخاوت، پایمردی و آزادگی با مردمانی از جنس صبر ، انصاف و دریک کلام انسانیت مردان و زنان نجیبی که سالها در زیر باران موشک و خمپاره تنها چتر آنان، چتر گسترده خدا بود و […]

*تلخ، زشت، ناپسند*

*عیدانه حراست بهرگان به جانباز دفاع مقدس *
🔸🔸پیام مخاطب 🔸🔸
💢شهر امام حسن، دیار کرامت، مهربانی، سخاوت، پایمردی و آزادگی با مردمانی از جنس صبر ، انصاف و دریک کلام انسانیت مردان و زنان نجیبی که سالها در زیر باران موشک و خمپاره تنها چتر آنان، چتر گسترده خدا بود و بس

❇️در روزهای گذشته متاسفانه شاهد یک برخورد سخیف از عده ای با یک جانباز افتخار آمیز هشت سال حماسه دفاع مقدس بودیم که کام همه را تلخ و دلها را آزرده ساخت.

اقدام کریه و ناپسندی که با هیچ توجیهی قابل بخشش نیست.
هتک حرمت جانبازی که باید تکریم شود و نه تنبیه

*مدیون شب حمله جانبازانید*
*ای بر سر سفره آفتابی شده ها*

جانبازان شهدای زنده امید و عزتند و مایه افتخار همانانی که مقام عظمای ولایت جانبازان را جزو برجسته ترین، شریف ترین و عزیزترین انسان می نامند.
برخورد به دور از انتظار سه نیروی واحد حراست بهرگان و کتک کاری یک انسان بی گناه را با کدامین واژه می توان توجیح کرد؟

مگر نه اینکه حیات امروز ما مدیون فداکاری های دیروز این انسان های پاک می باشد؟
منطقه بهرگان در شمال استان بوشهر واقع شده و این حق نیروهای بومی این دیار است که از بستر خدادادی ایجاد شده بهره مند گردند.. در جنگ با رژیم بعثی عراق اگر یک لشکر به یک نفر حمله می کرد قابل پذیرش بود چرا که آنان دشمن بودند و ما مهاجم، ولی در محل کار سه نفر چرا به یک جانباز مریض حمله می کنند؟ مگر میدان جنگ است؟ مسئولین شرکت فلات قاره سر خود را زیر برف نگه داشته اند تا آبها ازآسیاب افتاده و این اتفاق تلخ به فراموشی سپرده شود به راستی به چه قیمتی؟

*ای مدعیان گرم چه کاری بودید*
*آنروز که ما در میان آتش بودیم*

➖اجحاف در بکار گیری نیروی بومی خود درد کمی نیست که به گناهی ناکرده، ضرب و شتم و هتاکی هم به آن اضافه شود.
ما اهالی ولایت مدار منطقه از نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر، فرماندار انقلابی و همه مدیران و متولیان خواستاریم تا ضمن برخورد قاطع با خاطیان و رسیدگی به جنایات این سه نیروی حراست از ادامه فعالیت آنان در منطقه جلوگیری به عمل آید.

*ما زنده به آنیم که آرام نگیریم*
*موجیم که آسودگی ما عدم ماست*

https://chat.whatsapp.com/Di9ULtCEYePEsJegHZ2SKS

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین