👈معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس معتقد است که اگر روش گشت ارشاد نتیجه‌ای داشت، باید تاکنون جواب داده بود. او در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها گفت: آیا حساسیت‌ها نسبت به مسائلی دیگر نظیر زباله‌گردی کودکان، مثل قبرخوابی و مشکلات عدیده‌ دیگر در حوزه فساد مسوولان وجود دارد؟و آیا حساسیت‌ها در دورویی‌ها یا در […]

👈معین‌الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس معتقد است که اگر روش گشت ارشاد نتیجه‌ای داشت، باید تاکنون جواب داده بود. او در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها گفت: آیا حساسیت‌ها نسبت به مسائلی دیگر نظیر زباله‌گردی کودکان، مثل قبرخوابی و مشکلات عدیده‌ دیگر در حوزه فساد مسوولان وجود دارد؟و آیا حساسیت‌ها در دورویی‌ها یا در بحث ربا که حکم محاربه با خدا را دارد هم آیا همین‌قدر است؟

 

🔻اگر معتقدیم که قاطبه مساجد ما بسته است، علتش چیست؟ این روش‌ها که همیشه بوده و ما این شرایط را همیشه داشتیم، خروجی‌اش کجا بوده؟

این نماینده معتقد است که “وشی نظیر گشت ارشاد هرگز منجر به دین‌دار کردن مردم نشده بلکه برعکس باعث زده شدن مردم از دین شده است.‌

 

🔻دو روز پیش رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت که صاحب زن بی‌حجاب معلوم نیست. سعیدی در واکنش به این اظهارات گفت که تو چه حقی داری درباره بانوان این سرزمین اینظور حرف می‌زنی؟

 

  • منبع خبر : عصر فوری