🔹جلال رشیدی کوچی ، نماینده مجلس  با اشاره به راه اندازی سامانه‌ای برای «رصد و سنجش مستمر دین داری و سطح معنویت» زندگی مردم گفته: «آن‌هایی که این را نوشته‌اند را باید حتما به مجلس بیارویم و از آن‌ها بخواهیم که هدفشان از این چه بوده است؟» 🔹براساس ماده ۷۵ لایحه برنامه هفتم توسعه، […]

 

🔹جلال رشیدی کوچی ، نماینده مجلس  با اشاره به راه اندازی سامانه‌ای برای «رصد و سنجش مستمر دین داری و سطح معنویت» زندگی مردم گفته: «آن‌هایی که این را نوشته‌اند را باید حتما به مجلس بیارویم و از آن‌ها بخواهیم که هدفشان از این چه بوده است؟»

🔹براساس ماده ۷۵ لایحه برنامه هفتم توسعه، دولت قصد دارد سامانه‌ای را برای «رصد و سنجش مستمر دین داری، سطح معنویت، اخلاق و سبک زندگی مردم» راه اندازی کند.

🔹جلال رشیدی کوچی گفته «من بالای ۱۰ بار این ماده را خواندم و نفهمیدم، که سامانه رصد سبک زندگی مردم یعنی چه؟ یک چیز بسیار گنگ، مبهم و نامفهوم است.»

🔹این نماینده مجلس با اشاره به این ماده لایحه برنامه هفتم توسعه گفته قراراست در این سامانه چه بگویم؟ مثلا بگویم شب گذشته نماز شب خوانده‌ام، ۲ هزار بار العفو گفته‌ام، دو دور تسبیح انداختم و یا می‌خواهم به نماز جمعه بروم در زمانی که مشکلاتی معیتشتی و اقتصادی وجود دارد، چنین سامانه‌ای چنین کمکی به مردم می کند.

 

 

  • منبع خبر : عصر فوری