♦️نماینده مجلس: هر کسی بگوید حمله شاهچراغ «کار خودشونه» دستش با داعشی‌ها در یک کاسه است.   👈عبارت «کار خودشونه» از زمان معاویه سر زبان‌ها افتاد   جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس می‌گوید: در شاهچراغ تنها یک گیت است که در آن گیت هم افراد امنیتیِ مسلح حضور ندارند بلکه تنها تفتیش بدنی ساده صورت […]

♦️نماینده مجلس: هر کسی بگوید حمله شاهچراغ «کار خودشونه» دستش با داعشی‌ها در یک کاسه است.

 

👈عبارت «کار خودشونه» از زمان معاویه سر زبان‌ها افتاد

 

جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس می‌گوید: در شاهچراغ تنها یک گیت است که در آن گیت هم افراد امنیتیِ مسلح حضور ندارند بلکه تنها تفتیش بدنی ساده صورت می‌گیرد. بر همین اساس اولین فردی که مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد همان فردی بود که امر تفتیش بدنی را برعهده داشت و بعد از تیراندازی به او تروریست وارد مجموعه حرم می‌شود و این اتفاق صورت می‌گیرد.

 

در زمان حکومت امام علی علیه السلام معاویه به عده‌ای پول می‌داد بزغاله‌ها را بدزدند که بعد بگویند کار خود حکومت است لذا این عبارت «کار خودشونه» از آنجا نشأت می‌گیرد اما متأسفانه عملکرد ضعیف صدا و سیما و رسانه‌های داخلی منجر به این شده برخی که به رسانه‌های خارجی اکتفا می‌کنند لذا عبارت «کار خودشونه» را می‌پذیرند.

 

بعد از بیانیه داعش که در سایت رسمی این گروه تروریستی منتشر شد و در آن مسئولیت حادثه تروریستی شاهچراغ را پذیرفت هر کسی بگوید «کار خودشونه» دستش با داعشی ها در یک کاسه است.

 

 

  • منبع خبر : عصر فوری