👈 عباس عبدی، نویسنده و مشاور روزنامه “هم‌میهن”، در واکنش به برخورد نواصولگرایان با مواضع رهبری درباره مسمومیت‌های دانش‌آموزان و بازتاب آن در صفحه اول شماره امروز روزنامه “هم‌میهن” گفت: 🔹درباره برخوردی که نواصول‌گرایان با مواضع رهبری وبازتاب دادن آن در تیتر هم‌میهن داشتند، واقعا انسان تاسف می‌خورد. 🔹اینها هیچ منفعت و آورده‌ای برای رهبری […]

👈 عباس عبدی، نویسنده و مشاور روزنامه “هم‌میهن”، در واکنش به برخورد نواصولگرایان با مواضع رهبری درباره مسمومیت‌های دانش‌آموزان و بازتاب آن در صفحه اول شماره امروز روزنامه “هم‌میهن” گفت:

🔹درباره برخوردی که نواصول‌گرایان با مواضع رهبری وبازتاب دادن آن در تیتر هم‌میهن داشتند، واقعا انسان تاسف می‌خورد.

🔹اینها هیچ منفعت و آورده‌ای برای رهبری و دولت ندارند جز اینکه بطور مداوم هزینه هم تولید می‌کنند.

🔹مرتب به دستگاه‌های امنیتی و قضایی آویزان می‌شوند، رسانه‌هایشان با رانت‌های کلان هم یا فروش ندارد و یا اثرگذاری ندارد و می‌خواهند رسانه‌های دیگر را هم با توسل به دستگاه قضایی ببندند.

🔹مصداق کامل الغریق یتشبث به کل حشیش هستند، مانند غریق به هر چیزی چنگ می‌زنند، وجود آنان هزینه خالص برای این ساختار است و همه چیز را بر اساس منافع خود ارزیابی می‌کنند.

🔹ذره‌ای قدرت تخیل ندارند ببینند دیگران چگونه فکر و نگاه می‌کنند، نگاه بسته خودشان کار را به اینجا رسانده که جامعه در این سه ماه با چنین بحرانی مواجه شود و در این مدت هم هیچ اقدام موثری جز ماله‌کشی نکردند، حالا که دیدند رهبری به عمق ماجرا اشراف دارد و این موضع‌گیری صریح را اتخاذ کردند، اینها هم شروع به بازی درآوردن کردند‌.

🔹واقعا انسان تاسف می‌خورد برای حکومتی که هوادارانش اینقدر هزینه‌زا هستند.

  • منبع خبر : راهبرد