واگذاری یک هزار قطعه زمین ویلایی به متقاضیان شهرستان دیلم در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور استاندار بوشهر و مسئولان، یک هزار قطعه زمین ویلایی به متقاضیان با اولویت جوانان و خانواده های تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد، و با دریافت تسهیلات بانکی واگذار شد. استاندار بوشهر در گفتگو با خبرنگار نصیر […]

واگذاری یک هزار قطعه زمین ویلایی به متقاضیان شهرستان دیلم

در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور استاندار بوشهر و مسئولان، یک هزار قطعه زمین ویلایی به متقاضیان با اولویت جوانان و خانواده های تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد، و با دریافت تسهیلات بانکی واگذار شد.

استاندار بوشهر در گفتگو با خبرنگار نصیر بوشهر آنلاین
از واگذاری یک هزار قطعه زمین خبر داد و گفت: در هفته دولت امسال یک هزار و هفت پروژه عمرانی و اقتصادی با ارزش ۲۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و اجرایی می‌شود. که ۹۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دیلم است، یکی از پروژه های شاخص این شهرستان واگذاری یک هزار قطعه زمین ویلایی به متقاضیان با اولویت جوانان و خانواده های تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد، و با دریافت تسهیلات بانکی است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در سفرهای اول و دوم رئیس جمهور به استان بوشهر ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان، شهرستان دیلم جذب شد، و امیدواریم تا پایان سال، دیگر زیرساخت های این شهرستان نیزبه بهره برداری برسد.

محمدی زاده افزود: براساس مصوبه سفر رئیس جمهور به استان بوشهر تا پایان پاییز امسال عملیات اجرایی توسعه کانال بندر دیلم که از پروژه های ملی سازمان بنادر و دریانوردی استان است آغاز خواهد شد. اعتبار اجرای این طرح از محل سرمایه گذاری تعاونی لنج داران و شهرداری دیلم، مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی تامین می شود.

ایشان تصریح کرد: دیگر پروژه شاخص شهرستان دیلم افتتاح ۶/۵ کیلومتر جاده ورودی از سمت دیلم به گناوه است که از جاده های حادثه خیز استان است.

استاندار بوشهر پروژه های دیگر به بهره برداری رسیده شهرستان دیلم را این گونه برشمرد:
– عملیات خاکی خیابان کشی قطعه یک و دو
-احداث جاده بازرسی بخش یک و سه
– احداث دیوار بتنی بخش یک و سه

  • منبع خبر : نصیر بوشهر انلاین